فرماندار مهریز گفت: اصلاح نقاط حادثه خیز به خصوص در مناطق کوهستانی بخش مرکزی شهرستان باید با همکاری دستگاه‌ها و شوراهای اسلامی اصلاح شود.

یزدفردا: رضا زارع زاده مهریزی روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است افزود: شناسایی نقاط حادثه خیز و برنامه‌ریزی برای حل آنها قبل از زمستان پیگیری شود.

وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت نقاط حادثه خیز مسیر کنج کوه در دهستان میانکوه و بهسازی و پاکسازی ۱۲ نقطه از مسیرهای رودخانه‌هایی که توسط آب منطقه‌ای مشخص شده با همت بخشداری و همراهی مردم پاکسازی آنها صورت گیرد .

این مسول اظهار کرد: برای رفع موانع در مناطق کوهستانی به همکاری دهیاران و پیگیری اعضای شوراهای اسلامی و مردم با جذب بودجه توسط دستگاه‌های مرتبط و ستاد مدیریت بحران شهرستان نیاز است .

زارع زاده مهریزی به اهمیت پوشش بیمه کشاورزان به عنوان اولویت اداره جهاد کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: فرهنگ‌سازی برای پوشش بیشتر بیمه‌ای و ترویج و آموزش بیمه جامعه هدف باید در اولویت این اداره باشد.

وی از مرمت، بهسازی و پاکسازی بندهای خاکی و سیل بندها در حوزه منابع طبیعی و جهاد کشاورزی منطقه خبر داد و اظهار داشت: تمام اعضای ستاد آمادگی کامل را دارند تا زمستانی پرنعمت و با کمترین حادثه را پشت سر بگذاریم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا