بخشدار مرکزی بافق گفت: اجرای برنامه‌های کوتاه مدت برای رفع مشکل کم آبی بخشی از روستا در دستور کار است.

یزد فردا: داوود پورامینی، بخشدار مرکزی بافق در حاشیه برپایی میز خدمت در روستای برکوئیه بافق برای رفع مشکلات روستاییان گفت: اجرای برنامه‌های کوتاه مدت برای رفع مشکل کم آبی بخشی از روستا در دستور کار است و برای رفع مشکل اصلی کمبود آب، اجرای طرح‌های آب رسانی تا پایان سال ۱۴۰۰ محقق می‌شود.

او افزود: با توجه به تجهیز منطقه سبزدشت به پوشش اینترنت ۴g، برخی از شبکه‌های تلفن همراه دچار اختلال شده که با بررسی‌های تخصصی به زودی رفع می‌شود.

بخشدار مرکزی بافق بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده، اقدامات اساسی برای جمع آوری و دفع زباله با مجوز‌های محیط زیست در حال انجام است.

همچنین سرهنگ نصیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: کاهش مشکلات مردم و ارتباط بی واسطه آنان با مسئولان از اهداف برپایی میز خدمت است.

او بیان داشت: برپایی میز خدمت از سوی بسیجیان بافق در همه روستا‌ها در دستور کار است که با توجه به ضرورت مشکلات و اولویت‌های دیده شده در روستا‌های بخش مرکزی اجرا می‌شود.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مدیران دستگاه‌های اجرایی بافق به صورت حضوری در قالب میز خدمت به مشکلات روستای برکوئیه سبزدشت رسیدگی کردند.

اهالی روستای برکوئیه در این میز خدمت مشکلات خود را در زمینه‌های آب شرب، لای روبی قنات، تلفن و پوشش دیجیتال، واگذاری زمین و انتقال آب کشاورزی مطرح کردند و برخی مشکلات اعم از نبود زیرساخت‌های فرهنگی در خانه عالم این روستا را با مسئولان در میان گذاشتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا