مراسم رونمایی از یادمان دفاع مقدس و تمثال شهیدان وابسته به مخابرات منطقه یزد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور مدیر مخابرات منطقه یزد مراسم رونمایی از تمثال 90 شهید وابسته به مخابرات یزد برگزار گردید.

در این مراسم پس از قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا در محوطه مجتمع مخابراتی امام حسین (ع)، در یک اقدام مبتکرانه از سوی پایگاه شهید قندی مخابرات منطقه یزد از تصاویر 90 شهید وابسته به مخابرات که در هشت سال دفاع مقدس خون خود را فدا کردند، رونمایی شد.

در این مراسم زارع مدیر مخابرات منطقه یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به یاد و نام شهدا گفت:شهدا نشان عزت و افتخار ما هستند و تمثال شهدا برگی زرین در مخابرات منطقه یزد است که به یاد آنها باشیم و یادمان نرود که این بزرگواران چه دینی گردن ما دارند و انشالله که مدیون شهدا نباشیم.

زارع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک رسالت همگانی دانست و تاکید کرد: دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی از اولویت‌های فرهنگی مخابرات منطقه یزد است.

گفتنی است مخابرات منطقه یزدضمن تقدیم 6 شهید به انقلاب اسلامی دردوران هشت سال دفاع 46 همکار جانباز، 18 آزاده و 255 رزمنده در کارنامه حماسه دفاع مقدس دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا