امام جمعه یزد گفت: جهش تولید با میدان دادن به جوانان متخصص، نخبه و کارآمد تحقق می‌یابد.

یزد فردا: آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان  و امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به این که زندگی اشرافی مسؤلان سبب بی اعتمادی و ناراضایتی مردم می‌شود، گفت: مسؤلان روحیه ساده زیستی داشته باشند و دنبال تجمل گرایی نباشند.

او نگاه اسلام به دنیا و مادیات نگاهی دقیق، عمیق و ظریف است، تعلقات دنیوی تنها برای ایجاد خوشی نیست بلکه لذت بردن از دنیا با فقدان معنویات انسان را به سعادت ابدی نخواهد رساند.

آیت الله ناصری با اشاره به نقش جوانان در تحقق جهش تولید و اشتغال،گفت: جهش تولید با میدان دادن به جوانان متخصص، نخبه و کارآمد، و رفع موانع و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان تحقق می‌یابد.

نماینده، ولی فقیه در استان  و امام جمعه یزد افزود: بهترین مزیت کشور نیروی انسانی جوان، متخصص و کار آمد است.

او گفت: تحقق جهش تولید جز با تاکید بر گسترش سرمایه اجتماعی، توجه به ظرفیت‌های داخلی و اتکا به جوانان دانا امکان‌پذیر نخواهد بود.

امام جمعه یزد با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران جنگ تحمیلی، گفت: یکی از برکات و دستاوردهای بزرگ جنگ تحمیلی، وحدت ملی در سایه آموزه‌های دینی بود.

نماینده، ولی فقیه در استان  تصریح کرد: رزمندگان اسلام با توکل و ایمان به خداوند متعال و رهبری مدبرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی توانستند  در مقابل رژیم تا دندان مسلح عراق مردانه ایستادگی کنند و  پیروز شوند.

امام جمعه یزد گفت: علت تحریم های دشمنان بر کشور ایران این است که مردم ایران  زیر بار سلطه نمی روند و نوکر عجانب نمی شوند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا