بازنشستگان، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تجلیل شدند.

یزد فردا: مراسم قدردانی و تجلیل از بازنشستگان، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با  همت و پیگیری حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و ستاد شاهد و ایثارگران  در محل  معراج الشهدای گمنام  مسجد شهید صدوقی این دانشگاه برگزار شد.

معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد که سابقه حضور در دفاع مقدس را دارد در ابتدای مراسم با گرامیداشت ایام دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از حضور در جنگ تحمیلی و رشادت‌طلبی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در عرصه میدان جنگ با دشمن پرداخت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس را ارج نهاد و به امنیت  کنونی مرزهای ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: اکنون کشور ایران دیگر نگرانی بابت ضعف نظامی و ترس قدرت را از هیچ ابرقدرت جهانی ندارد.

حجت‌الاسلام حسن زارع خاطرنشان کرد: این موضوع را خود دشمنان ایران هم فهمیده‌اند و به همین دلیل است که تاکنون خیال هیچ جنگ نظامی را حتی در فکر خود راه نداده‌اند؛ اما اکنون ما باید از نظر سلاح و ابزار جنگ نرم در فضای رسانه‌ای، خود را قوی و آماده‌تر نشان بدهیم  و هوشیارتر از گذشته باشیم و این وظیفه جوانان انقلابی و ولایتمدار است که در این مسیر و در راستای  فرمان ولایت فقیه و پاسداری از خون شهدا گام بردارند.  

در ادامه تعدادی از استادان رزمنده و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی یزد به بیان خاطرات تلخ و شیرین روزهای جنگ تحمیلی پرداختند.

در پایان از حضور رزمندگان و ایثارگران در مراسم با اهدای لوح و چفیه توسط مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد با نثار گل به تربت پاک هشت شهید گمنام آرمیده در صحن مسجد شهید صدوقی این دانشگاه قدردانی و تجلیل شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا