درنخستین روز از چهلمین سالگرد دفاع مقدس و طی مراسمی باحضور فرماندار بهاباد، امام جمعه بهاباد و جمعی از مسئولان؛40 نفر از رزمندگان و پیشکسوتان جبهه و جنگ شهرستان بهاباد تجلیل شدند.

یزد فردا: درنخستین روز از چهلمین سالگرد دفاع مقدس، آئین تجلیل پیشکسوتان جبهه و جنگ شهرستان بهاباد باحضور فرماندار بهاباد، امام جمعه بهاباد، رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد و جمعی از مسئولان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در سالن مجتمع فرهنگی هنری علامه ملاعبدالله بهابادی برگزار شد.

امام جمعه بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با بیان اینکه ملت ما چهل سال در مقابل توطئه‌های دشمنان مانند سدی پولادین ایستاده و می‌ایستد اظهار داشت: مردمی که در دوران دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان ایستادند و در تمامی دوران انقلاب پشتیبان این نظام مقدس بودند، سزاوار خدمت هستند و نباید امروز با مشکلات اقتصادی روبه‌رو شوند.

"حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی" با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس سرمایه عظیم و ارزشمندی است و خداوند دفاع مقدس را یک ذخیره درس آموز برای نسل امروز و فردا قرار داده است.

در ادامه این مراسم فرماندار بهاباد طی سخنانی هفته دفاع مقدس را یادآور روزهای حماسه، ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی مردان غیور و بزرگی دانست که با ایستادگی و جان فشانی بی نظیر خود اجازه ندادند وجبی از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

"محمدمهدی خانی زاده" اظهار داشت: امنیت و آرامشی که امروز ملت ایران دارند به برکت خون شهدا و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

گفتنی است در این مراسم 40 نفر از رزمندگان و پیشکسوتان جبهه و جنگ با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.  

 پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا