فرماندارمیبد در پیامی هفته دفاع مقدس را به همه رادمردان بسیجی، پاسداران سرافراز و جانبازان و آزادگان معزز و خانواده گران‌قدر شهدا و مردم شهیدپرور شهرستان میبد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن پیام "حسین فلاح" فرماندارمیبد بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"

چهل سال از حماسه‌آفرینی جوانان وطن در جنگ نابرابر که همه کفر و الحاد و استکبار که کمر بر نابودی انقلاب نوپای ما بسته بودند گذشت.

در جنگ تحمیلی که فرزندان این سرزمین جان دادند اما یک وجب از خاک وطن را ندادند و با سلاح ایمان شاخ اهریمن را برای نخستین بار در منطقه شکستند.

هرچند دشمن بعد از دفاع مقدس هرازگاهی با ترورهای کور و کودتا و تحریم بر ملت عزیز ایران سخت گرفت اما همه این توطئه‌ها در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یکی پس از دیگری خنثی و تبدیل به فرصتی برای عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید شد.

و اینک آمریکا در آخرین گزینه خود بعد از گزینه نظامی روی میزش، در صحن علنی شورای امنیت ملی که می‌خواست با قلدری، مکانیسم ماشه را علیه ملت ایران به‌طور یک‌جانبه فعال کند با شکست سخت مواجه شد.

امروز به برکت دلاور مردی‌های جوانان این وطن، ایران اسلامی به قدرت کم‌نظیر در منطقه بدل شده و با دستیابی به علوم نوین در هوافضا، نانو، بیو، قدرت دفاعی و موشکی به سمت رشد و تعالی و شکوفایی حرکت می‌کند.

این‌جانب باافتخار به برگ‌های درخشان تاریخ 8 سال دفاع مقدس و تعظیم در برابر ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و خانواده‌های معظم شهدا، چهلمین سالگرد پیروزی در 8 سال دفاع مقدس را به ملت شریف ایران به‌ویژه ملت عزیز شهرستان میبد که بیش از 500 جوان خود را درراه این نظام و انقلاب تقدیم کرده‌اند تبریک عرض می‌کنم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا