سید محمد احرامیان رئیس انجمن صنایع فلزی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به مشکلات تولید و صادرات کارخانجات فولاد در کشور بیان داشت: باید در مورد صنعت کشور به طور اساسی تفکر کرد و تفهیم کرد که ایران نیاز جدی و فوری به تغییر اساسی در سیستم اقتصادی خود دارد.

یزد فردا: رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی فولاد یزد ضمن تشریح بخشی از مشکلات عدیده ای که در مسیر توسعه و بهبود وضعیت مجموعه های فلزی قرار می گیرد، در ادامه عنوان داشت: اینک کلیه اجناسی که در ایران قیمت‌گذاری می‌شود بر اساس قیمت دلار است و اگر دولت قصد دارد قیمت اجناس را پایین بیاورد، باید دلار را زیاد و ارزان کند؛ در حالی که می‌فرمایند تا زمانی‌که کالایتان را وارد بورس نکردید، صادرات نکنید و هنگامی‌که دلار کم می‌شود نیز، قیمتش را افزایش می‌دهند تا قیمت همه چیز افزایش یابد.

احرامیان با بیان اینکه، فولاد یزد یک واحد تولیدی است که ماهانه حدود 4 هزار نفر را در کل ایران حقوق می‌دهد، افزود: تنها شبی که خواب نمی‌روم، شبی است که حقوق کارگرهای مجموعه ام به تاخیر افتاده است.

وی گفت باید بپذیریم که قانون کشور ضد تولید است و این مهم باید به جناب رئیسی توضیح داده شود تا با اهرم دستگاه قضایی به این مهم ورود پیدا کرده و کشور را نجات دهند. اینها بخش کوچکی از درد تولید و تولیدکنندگان است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا