مرکز خدمات سرمایه‌گذاری یزد به نمایندگی از استان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجارت و سرمایه گذاری کشور چین موسوم به سیفیت  ۲۰۲۰ به صورت مجازی شرکت کرد.

یزد فردا: معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت:  این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجارت و سرمایه گذاری چین از دو بعد سرمایه فرصتی و سرمایه پذیری محسوب می شود.

محمد دهقان منشادی افزود: نمایشگاه یاد شده از ۱۸ الی ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۹  (مصادف با ۸  لغایت ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰)  با هدف گسترش زمینه های همکاری های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری چین با دیگر کشورها، بصورت حضوری و مجازی (آنلاین) در شهر شیامن چین برگزار شد.

 وی تصریح کرد: سازمان  سرمایه گذاری  و کمک های  اقتصادی و فنی ایران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد به نمایندگی از استان یزد نیز به عنوان نخستین تجربه ی نمایشگاه  مجازی  و آنلاین بین المللی در این رویداد  شرکت نمودند.

معاون اقتصادی اداره  کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد اضافه کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد در غرفه  های مجازی و آنلاین خود ضمن معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی و سرمایه گذاری نسبت به بازاریابی الکترونیکی فرصت های سرمایه گذاری استان اقدام نمود.

یزد واقع شده در مرکز کشور دارای ظرفیت های سرمایه گذاری بی شماری است و تاکنون۵۰ طرح سرمایه گذاری خارجی در استان مجوز لازم را از سازمان سرمایه  گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران دریافت کرده اند که اغلب آنها فعال هستند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا