یزدفردا:واکنش باشگاه استقلال به استعفای مجیدیباشگاه استقلال در واکنش به استعفای «فرهاد مجیدی» اعلام کرد که در حال حاضر استعفایی از سوی مجیدی به مدیران باشگاه ارایه نشده است.

فوتبال ، باشگاه استقلال اعلام کرد: در دنیای حرفه‌ای مساله مهمی مانند استعفای یک سرمربی نه در فضای مجازی بلکه با نامه‌ای رسمی صورت می‌پذیرد.  در حال حاضر استعفایی از سوی آقای مجیدی به مدیران باشگاه استقلال ارائه نشده است.

«فرهاد مجیدی» امروز (پنجشنبه) با انتشار پستی در فضای مجازی و یک روز پس از فتح شهرآورد و صعود به فینال جام حذفی به همراه استقلال از سمت خود استعفا کرد.

آبی‌های تهران دیروز (چهارشنبه) با پیروزی در ضربات پنالتی برابر حریف سنتی یعنی پرسپولیس راهی فینال جام حذفی شد؛ دیداری که ۱۳ شهریورماه مابین استقلال و تراکتور در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 

بدنبال استعفای «فرهاد مجیدی» از سمت سرمربیگری باشگاه استقلال، هیات مدیره این باشگاه ضمن مخالفت با این موضوع از برگزاری نشست اعضا در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.

 فوتبال ، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز با انتشار پستی غافلگیرکننده استعفای خود را از سرمربیگری این تیم اعلام کرد.

بدنبال انتشار این خبر، هیات مدیره باشگاه استقلال از تشکیل جلسه اضطراری رسیدگی به این موضوع تا پایان امشب (پنجشنبه) خبر داد.

با این حال، در تازه‌ترین بروزرسانی شرایط باشگاه استقلال، حالا هیات مدیره این باشگاه ضمن مخالفت با استعفای مجیدی اعلام کرد که حتی در صورت دریافت تقاضای کتبی استعفای مجیدی با این درخواست مخالفت خواهد کرد.

ضمن اینکه جلسه مذکور دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

استقلال تهران پس از پیروزی در شهرآورد تهران برابر حریف سنتی جواز حضور در فینال جام حذفی را کسب کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا