استاندار یزد گفت: با ورود شرکت سنگ آهن مرکزی به بورس، روند پیشرفت بافق شتاب می‌گیرد.

یزد فردا: محمد علی طالبی استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید بافق با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بافق در حوزه‌های مختلف گفت: باید اولویت‌های این شهرستان مدنظر قرار گیرد تا آینده خوبی برای پیشرفت بافق رقم بخورد.

به گزارش خبر نگار یزدفردا از بافق "در این مراسم از زحمات شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق تقدیر و مهدی طلایی مقدم به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

طالبی استاندار یزد  طلایی مقدم را از بهترین فرمانداران استان دانست و گفت: طلایی مقدم در سال ۹۳ نیز فرماندار بوده و تجربه خوبی در این شهرستان دارد.


استاندار یزد به ورود شرکت سنگ آهن مرکزی به بورس اشاره کرد و گفت: ورود این شرکت به بورس به توسعه بافق کمک شایانی می‌کند.

طالبی پرداخت دو درصد عوارض را شامل تمامی شرکت‌ها بیان کرد و افزود: بسیاری از شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های سرمایه گذار در بورس شامل این دو درصد می‌شوند.

او با بیان اینکه سیاست استان جلوگیری از خام فروشی است، تصریح کرد: زیرساخت‌های خوبی برای فراوری سنگ آهن در استان ایجاد شده و تبدیل سنگ به کنستانتره و گندله موفقیت‌های خوبی را شاهد بوده است.

 

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار جدید بافق نیز عملی شدن سند توسعه شهرستان را مشروط به وحدت مردم و مسوولان برشمرد و گفت: رمز موفقیت بافق در چند سال گذشته رسیدن صدای واحد بافق به مرکز استان بوده است.

او همچنین رسانه‌های شهرستان را بازوان مدیران عنوان کرد و ادامه داد: هرگز نباید به رسانه‌ها به عنوان تهدید نگاه کرد بلکه فرصتی است تا یک مدیر همواره خود را در اتاق شیشه‌ای ببیند و بداند زیرنظر مردم و رسانه ها خواهد بود.

حضور شاه حسینی در سمت سرپرستی فرمانداری بافق با توجه به تجربه او که یکی از با تجربه ترین فرمانداران در حال حاضر استان یزد است فرصتی مغتنم برای بافقی بود و بازگشت سید مهدی طلایی که زمان انتقال به شهرستان طبس  برای خیلی ها از جمله بافقی ها ناخوش آیند، بود هرچند که جانشین وی زاده رحمانی نیز دارای ویژگی های مردمی بود .بازگشت طلایی مقدم به بافق  فرصتی دوباره برای انجام کارهای زمین مانده قبلی برای اوست .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا