همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار یزد ، نماینده مردم بهاباد درمجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرمانداراز 38پروژه عمرانی و خدماتی آموزشی وراهسازی در شهرستان بهاباد با اعتباری بالغ بر300 میلیارد ریال بهره برداری وکلنگ زنی شد.

یزدفردا:محمد علی طالبی استاندار یزد  در بد و ورود به بهاباد با حضوردرگلزار شهدای گمنا م این شهرستان نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد ودرسخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای دولت شهیدان رجائی و باهنر گفت: دشمنان نظام با تحمیل جنگ و تحریم های اقتصادی استقلال كشور را نشانه گرفته بودند كه با شكست مواجه شدند.

وی افزود: ملت ایران با تحمل همه سختی ها و كمبودها با هدایت رهبر معظم انقلاب توانستند آزادی و مردم سالاری دینی را حفظ كنند.

استاندار یزد تشریح كرد: در حال حاضر به بركت خون شهدا و رشادت های ملت فهیم و همراهی جوانان رشید ، توانسته ایم قله های رشد و توسعه در همه حوزه ها را فتح كنیم.

وی  درجریان  افتتاح طرحها وپروژه های هفته دولت در بهاباد از اقدامات انجام شده در استان و شهرستان ها اشاره كرد و گفت : با تلاش های انجام گرفته آینده روشنی در انتظار شهرستان بهاباد  است.

استانداریزد با تاكيد بر اينكه توسعه روستاها و توزيع امكانات از اهداف مهم دولت تد بیر وامید است افزود : اميدواريم با تلاش همه مسئولان رفاه اجتماعي را براي مردم به ويژه روستاييان فراهم سازيم .

عالی ترین مقام اجرائی استان یزد با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تجدید عهد دولت مردان با مردم و تلاشی مضاعف در جهت افزایش سطح اعتماد عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی در جامعه و تحکیم پل‌های ارتباطی میان دولت و مردم است افزود : هفته دولت فرصتی برای تجدید عهد دولت مردان با مردم و تلاشی مضاعف در جهت افزایش سطح اعتماد عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی در جامعه و تحکیم پل‌های ارتباطی میان دولت و مردم است و تاکید بر رعایت الگوی برتر مدیریتی مبتنی بر پایبندی به مبانی حکمرانی خوب در جامعه است.

استاندار یزد در ادامه  سفر خود به این شهرستان چند پروژه را از جمله : بند خاکی حوزه غرب بهاباد،آموزشگاه شهید ابرهیمی علی آباد بخش مرکزی ، فاز اول روشنایی بلوار سردار شهید رفیعییان بهاباد، پروژه سیم به کابل شهری و روستایی، زورخانه حضرت امیر(ع) ، فاز دوم گازرسانی به روستاهای دهستان جلگه، آبیاری کم فشار مزارع کشاورزی وسایر پروژهای عمرانی، خدماتی،ورزشی،درمانی شهری و روستایی را افتتاح وهمچنین نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی بهاباد در بخش مرکزی و احداث جاده روستائی پرکان به ببروئیه وکلنگ زنی شد .

درادامه سفر استانداریزد به بهاباد عملیات اجرائی جاده بهاباد دربند نایبند کلنگ زنی شد ، با احداث این جاده شهرستان بهاباد از بن بست خارج  می شود که توسعه بسیارخوبی با احداث این راه برای بهاباد خواهد بود .










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا