یزد فردا: «مصطفی پوردهقان اردکانی» با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و با حکم «محمدعلی طالبی» استاندار یزد به سمت شهردار جدید اردکان منصوب شد.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد با صدور حکم انتصاب «مصطفی پوردهقان اردکانی» شهردار جدید اردکان آورده است: «بنا به پیشنهاد شماره ۹۹/۲/۰۲/۱۱۰ مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ شورای اسلامی شهر اردکان و در اجرای تبصره (۳) بند (۱) ماده (۸۰) قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۰۳/۰۱ و اصلاحیه مورخ ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ به‌ موجب این حکم، از تاریخ صدور برای مدت قانونی به سمت شهردار اردکان منصوب می‌شوید.»

در ادامه این حکم انتصاب می‌خوانیم: «در جهت نیل به الگوی ایرانی _ اسلامی شهر، همه تلاش خود را چارچوب سیاست‌های کلی نظام و بر اساس برنامه‌ها و راهبردهای مصوب شورا، مصروف آبادانی آن دیار در حوزه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی نمایید. بدیهی است در این مسیر، جلب مشارکت مردم، همکاری و تعامل با مسئولان محلی و دستگاه‌های ذی‌ربط استانی و نیز حفظ و حراست از اموال عمومی، تقویت پاسخگویی و ارتقا شفافیت در فعالیت‌های شهرداری مورد تأکید اینجانب می‌باشد. توفیق جنابعالی را در ایفای مسئولیت‌های محوله با رعایت کامل ضوابط و مقررات قانونی از پروردگار متعال خواهانم.»

«مصطفی پوردهقان» متولد اردکان و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته توسعه و برنامه‌ریزی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است و در حال حاضر دانشجوی دکترای برنامه‌ریزی اقتصادی است.

پوردهقان قبل از این، معاون برنامه ریزی فرماندار اشکذر بوده که با رای تمام اعضای شورای اسلامی شهر اردکان به عنوان شهردار جدید این شهر پس از استعفای «اباذر غفوری بارجین» شهردار قبلی، انتخاب شد.

 از دیگر سوابق اجرایی شهردار جدید می‌توان به عناوین رییس گروه هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، معاون فرمانداری اردکان، معاون عمرانی فرمانداری اشکذر، دبیر شورای ترافیک و کمیسیون حفاری‌های شهرستان‌های اردکان و اشکذر، ریس هیات تطبیق مصوبات شوراهای ‌شهرستان‌های اردکان و اشکذر، عضو کمیسون ماده ۱۰۰ و ماده ۷۷ شهرداری‌ها و عضو هیات سرمایه‌گذاری شهرداری‌های اشکذر و خضرآباد و مدرس دانشگاه اشاره کرد.
   

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا