با سفر استاندار یزد به شهرستان تفت چند پروژه عمرانی در این شهرستان افتتاح و عملیات عمرانی چند پروژه عمرانی دیگر نیز آغاز شد و استاندار یزد با بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان در جریان پیشرفت این پروژه‌ها نیز قرار گرفت.

"محمدعلی طالبی" در آغاز سفر به شهرستان تفت با همراهی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ابتدا جاده سلامت "مرحوم دکتر حسین اخوان تفتی" به طول سه کیلومتر از پلیس‌راه یزد – شیراز تا بوستان شهیدان بنایی تفت را افتتاح کرد.

در ادامه از پروژه چهارباغ در شهر تفت که تاکنون بیست‌وهفت میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده بازدید و در نشست با مسئولان استانی و شهرستانی راه‌های تسریع درروند اجرایی آن را بررسی کرد.

بازدید از پروژه عملیات تقاطع غیر هم‌سطح شهر تفت در منطقه میرزا سید محمد تفت که اعتبار در نظر گرفته‌شده برای این پروژه بزرگ دویست میلیارد ریال است و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن شهر تفت به‌عنوان اولین شهر استان که اجرای این پروژه ملی در آن شروع شد از دیگر برنامه‌های "محمدعلی طالبی" و هیئت همراه در شهر تفت بود.

افتتاح پروژه احداث پل هفت دهانه محسن‌آباد در ورودی دهستان نصرآباد بااعتباری بالغ‌بر بیست‌وپنج میلیارد ریال در مدت زمان سه ماه و افتتاح سالن ورزشی در روستای نصرآباد بااعتباری بالغ‌بر چهارده میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سفر استاندار یزد، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به شهرستان تفت بود.

در سفر دکتر طالبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به شهرستان تفت عملیات عمرانی پروژه سامان‌دهی حوزه آبخیز پیشکوه و پل ورودی روستای علی‌آباد نیز آغاز شد.

استاندار یزد طی بازدید از پروژه‌های عمرانی سالن‌های ورزشی شهدای اسلامیه و شهدای علی‌آباد قول مساعد به‌منظور پیگیری برای تخصیص اعتبار موردنیاز برای تسریع درروند عملیات عمرانی این پروژه‌ها را داد و در انتهای سفر خود به شهرستان تفت از محل اجرای پروژه پارک بزرگ طبیعت‌گردی در منطقه سانیج تفت بازدید کرد

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا