یزدفردا:در پی انتشار برخی اظهار نظر ها مبنی بر حمایت مستقیم چادرملو از تیم والیبال خاتم اردکان دکتر شریف مشاور امور ورزشی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گفت و گو با خبر نگار یزفردا  اعلام کرد : این شرکت در سیاستهای مدیریت جدید خود از هیچ تیمی حمایت مستقیم نکرده است .
 دکتر شریف افزود : شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از بدو تاسیس و بهره برداری در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت قابل توجهی داشته است و در سالهای اخیر نیز بنا بر درخواست برخی متولیان امور شهرستان اردکان در زمینه ورزش از جمله بخش قهرمانی و بطور خاص تیم والیبال خاتم اردکان حمایتهای مالی بعمل آورده بود.
مشاور امور ورزشی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو افزود : با تغییر مدیریت این شرکت و حضور مهندس ناصر تقی زاده علاوه بر حمایت از فعالیتهای موضوع مسئولیت اجتماعی اعم از ورزش، سلامت، رفاه ، محیط زیست و تامین اجتماعی، پروژه های عمرانی مانند  طرح جمع آوری تصفیه و انتقال فاضلاب شهر اردکان به واحدهای صنعتی  و نظایر آن، رویکردی برنامه محور به منظور شفافیت و ساماندهی پرداختهای حمایتی خود با هماهنگی متولیان امور مردم عزیز شهرستان اردکان در پیش گرفته شده است.

دکتر شریف خاطر نشان کرد :  دو اصل هدفمند بودن و هماهنگی با متولیان امور مردم و شهر  رکن اساسی کمکهای مالی شرکت چادرملو را تشکیل میدهد. در همین راستا بدنبال درخواستهای مکرر اداره ورزش و جوانان اردکان و پیگیریهای مداوم فرماندار محترم و نیز نماینده معزز مردم شهرستان اردکان، جلسه ای در مجتمع صنعتی چادرملو در تاریخ ۲۷  خرداد ماه سال جاری برگزار گردید که در آن نمایندگانی از طرف دفتر محترم امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان حضور یافته و همچنین مدیرعامل باشگاه والیبال خاتم اردکان نیز به دعوت رئیس محترم ورزش و جوانان در این جلسه حاضر شدند.

دکتر شریف مشاور امور ورزشی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو  در ادامه این گفتگو اظهار داشت:برآیند خواسته صریح تمامی عزیزان حاضر در این جلسه از شرکت چادرملو کمک مالی به باشگاه خاتم اردکان بود و در پاسخ به این درخواست، شرکت چادرملو پذیرفت اعتباری در اختیار اداره ورزش و جوانان، بعنوان متولی امور ورزشی  قرار دهد تا حسب صلاحدید خود صرف اولویتهای ورزشی شهرستان اردکان نماید.

دکتر شریف افزود:این اولویتها از دیدگاه این نهاد مسئول میتواند باشگاه والیبال خاتم اردکان و یا هر موضوع دیگری باشد که تصمیم در این خصوص در صلاحیت متولیان ذیصلاح و مسئولی است که نمایندگان هر یک از آنان در جلسه مورد اشاره حضور داشتند.

مشاور امور ورزشی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خاطر نشان کرد:  شرکت چادرملو علاوه بر شروع به احداث یک ورزشگاه چندمنظوره سرپوشیده شش هزار نفری در قالب مجتمع فرهنگی ورزشی شهید قاسم سلیمانی،  در حال مطالعات اقلیمی، اجتماعی و فرهنگی برای عمران یک گستره ۴۳ هکتاری یکپارچه در حومه اردکان میباشد که سهم عمده ای در توسعه این شهر ایفا خواهد نمود .

وی در پایان افزود:در همین مسیر آمادگی خود را برای لحاظ نمودن زیرساختهای مورد نیاز شهرستان منطبق بر مطالعات نهادهای ذیربط از جمله اداره ورزش و جوانان بعنوان کمکها و سرمایه گذاریهای برنامه محور خود در امر توسعه اجتماعی، فرهنگی و رفاهی شهرستان اردکان و مردم عزیز آن اعلام نموده است.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا