فرمانداربهاباد درآیین معارفه و تکریم فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: سرهنگ علی مهیج توانست در کنار همکاران‌شان در مقوله تامین امنیت که یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است به خوبی عمل کند و تعاملی که با سایر مسئولان داشت.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی با قدردانی از تلاش‌های فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان بهاباد افزود: همچنین انتصاب سرگرد عباسی را به فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد تبریک می‌گوییم و قول می‌دهیم تمامی مسئولان و بنده هم در کنار آنها با فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان همکاری و تعامل در عین حال وحدت و اتحاد داشته باشیم.

فرمانداربهاباد دراین نشست خواستار تقویت نیروی انسانی وکادر پرسنلی ناجا درشهرستان شد و افزود : امیدواریم با تقویت نیروی انتظای بتوانیم درمسیرهای بعدی گامهای موثرتری را برداریم .

امام جمعه بهاباد هم بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در بین مردم و مسئولان در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: زمانی می‌توانیم در پیشبرد اهداف موفق شویم که اتحاد و انسجام داشته باشیم و این مهم اصلی‌ترین مولفه در کسب موفقیت است.

وی با بیان این‌که امنیت زیربنای رشد هر کاری است، افزود: سلامت و امنیت دو نعمت هستند که قدر و ارزش آن‌ها مجهول است، همین اندازه بس که این دو مقوله زیربنای کارهای اقتصادی است. رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد عنوان کرد: امنیت یعنی آرامش بنابراین ما در سایه امنیت می‌توان به‌ موقع کارهای روزانه را انجام دهیم و در کنار خانواده باشیم.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا