جلسه هفتگی ستاد کاهش پیک بار استان با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت در این نشست با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌های صنعت برق در تبیین تلاش‌ها و زحمات انجام شده در این حوزه، همکاری بیشتر با صدا و سیما و رسانه‌های استان را خواستار شد.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش موثری در زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی داشته باشند و ضمن برقراری ارتباط موثر با مردم و رسانه‌ها، به گذر موفق از پیک بار پیش‌رو کمک کنند.

اسدی همچنین نشان دادن اقدامات انجام شده در صنعت برق استان جهت اطلاع، افزایش رضایت و جلب مشارکت مردم و صنایع را ضروری دانست و افزود: بررسی فعالیت‌ها و استفاده از تجربیات موفق دیگر شرکت‌ها می‌تواند در این زمینه کمک کند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد با اشاره به تاکید نماینده ولی‌فقیه و استاندار به رعایت الگوی مصرف در ادارات، افزود: نظارت و قطع بار سرمایشی پس از پایان ساعت اداری، مورد تاکید مسئولین استان است.

دکتر اسدی در ادامه با اشاره به بالا بودن مصرف برق در بعضی ادارات استان؛ برای ارایه الگوی مصرف بهینه به کارکنان ادارات و ارباب رجوع و رضایت بیشتر آنها، ممیزی انرژی و کاهش مصرف ادارات را خواستار شد.

وی با اشاره به تدوین طرح اولیه بهره­‌وری انرژی در استان ادامه داد: می‌توانیم برای کنترل پیک بار و مدیریت مصرف برق، از آیین‌نامه ممیزی انرژی در ساختمان‌های اداری و مسکونی، استفاده کنیم و بتوانیم با اجرای این آیین‌نامه، گامی موثر در زمینه بهره‌وری انرژی برداریم.

در این نشست محمد فراتی مدیر دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق یزد نیز گزارشی از بار اداراتی که پایش و کنترل بار آن‌ها از طریق کنتورهای فهام انجام می‌شود ارائه کرد و افزود: برای اداراتی که در ایام پیک همکاری در کنترل بار خود ندارند و همچنین بار سرمایشی آن‌ها پس از پایان وقت اداری قطع نشده، برنامه‌هایی در دست اقدام است.

در ادامه این نشست سیدجلال حسینی مدیر دیسپاچینگ برق منطقه‌ای یزد، گزارشی از جلسه مشترک دیسپاچینگ‌های برق منطقه‌‌ای و توزیع نیروی برق استان در خصوص هماهنگی بیشتر برای مدیریت بار را ارایه کرد.










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا