امام جعمه شهرستان مهریز گفت: شورای نگهبان ضامن اسلامی بودن و اسلامی ماندن حکومت، نبض نظام اسلامی و مانعی برای خارج نشدن جمهوری اسلامی از خط دین و قانون اساسی است.

 حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه های امروز نمازجمعه با تبریک سال روز شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان نبض نظام اسلامی ضامنی برای اسلامی بودن و ماندن جمهوری اسلامی  و مانعی برای خارج نشدن این نظام از خط دین، قانون اساسی و اسلام است و در نهایت تضعیف شورای نگهبان حرام است.

او عنوان کرد: اگر آمریکا برجام را پاره می کند ملت ایران آن را به آتش میکشند چرا که برجام هیچ میوه ای برای ملت ایران نداشته است و مجلس باید هوشیار باشد که دوباره یک طرح ننگینی را امضاء نکند.

امام جمعه مهریز با اشاره به سخنان رهبری در سالرروز رحلت رهبرکبیر انقلاب گفت: طرح تحول خواهی در سال جاری کلید خورد که همان مساوات و همراهی مردم در هنگام شیوع ویروس کرونا، که باید همچنان ادامه یابد چرا که موج دوم این ویروس منحوس در راه است.

محی الدینی اضافه کرد: شکست راهبردی دولت آمریکا و رژیم صیهونیستی برعلیه ملت ایران و عقب نشینی در معامله غرب اینها همه تحولات عظیمی است که در سال جاری رقم خورده است و اقتدار ملت ایران و ایرانی را نشان می دهد.

او ادامه داد:به فرمایش رهبر معظم انقلاب فلسطین از آرمان های ایران است و ما هم از آرمان های خود دست برنمی داریم.امروز هم اسرائیل در این طرح شکست خورده است.

محی الدینی عنوان کرد: فساد ستیزی قوه قضایه در سال جاری قابل تحسین و مورد رضایت ملت ایران است.

خطیب نماز جمعه مهریز گفت: امیدواریم در سال جاری مقدمات انتخاب دولت جوان، کارآمد و حزب اللهی یعنی در حزب خدا نه در حزب افراد فراهم شود.

او با اشاره به هفته بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره افزود: بهزیستی و تأمین اجتماعی کارشان عبادت و خدمت گذاری به مردم است لذا این دو نهاد از وظایفشان کمک به نیازمندان و خانواده های بی سرپرست است.

محی الدینی تصریح کرد: بهزیستی و تأمین اجتماعی وظیفه کمک به نهادهای و قشرهای ضعیف جامعه را دارند و  زمینه های خودکفایی را برای آنها فراهم می کنند.

محی الدینی بیان کرد: اگربه پلیس و نیروی انتظامی توهین شود باید منتظر هر نوع حادثه ای باشیم باید با آوردن نام پلیس لرزه به اندام مجرمین بیافتند.

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا