محمدرضا علمدار یزدی از تشکیل5 فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی لوازم خانگی به ارزش 923 میلیون و 740 هزار ریال در استان يزد خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد، علمدار یزدی افزود: بازرسان این سازمان در راستاي کنترل و نظارت بر بازار لوازم خانگی و برخورد با تخلفات واحدهاي صنفي عرضه كننده این کالا، با انجام گشتهای مشترک بازرسی ، تعداد 5 فقره پرونده تخلف با عناوین گرانفروشی، عدم درج قیمت و قاچاق کالا به ارزش 923 میلیون و 740 هزار ريال تشكيل و به اداره کل تعزيرات حكومتي ارسال نمودند.

علمدار یزدی ادامه داد: کلیه تولید کنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی نیز ملزم هستند تا قیمت محصولات خود را در سامانه 124.IR که به عنوان بخشی از نظام مدیریت عرضه و تقاضای بازار می باشد درج نمایند و لذا  عدم درج قیمت توسط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی به منزله عرضه خارج از شبکه تلقی میگردد.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با تاکید بر اینکه،  نظارت بر بازار لوازم خانگی در دستور کار بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد قرار گرفته و با هر گونه سوءاستفاده و بازارسازی کاذب توسط سفته بازان شامل امتناع از عرضه و گرانفروشی طبق قوانین و مقررات برخورد بعمل می آید از همشهریان عزیز خواست تا گزارشات خود را با  تلفن 124 سازمان در میان بگذارند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا