علی موسوی از راه اندازی مرکز ۵۰ تختخوابی شهدای صنعت مس شهرستان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا، به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع)، علی موسوی با ابراز نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان اذعان کرد: از دهم تیر ماه انتقال بیماران مبتلا به کرونا را از بیمارستان به مرکز بحران آغاز کرده ایم.

وی با تاکید بر این که در مرکز بحران فقط بیمارانی که تست کرونای آن ها مثبت شده است، بستری می شوند توضیح داد: در حال حاضر ۲۱ بیمار در مرکز بحران بستری هستند که سه نفر آن ها در آی سی. یو و هشت نفر مشکوک به بیماری تند.

رئیس بیمارستان شهرستان رفسنجان ادامه داد: در حال حاضر بخش های آی سی یو کرونا، فوق تخصصی و بخش بستری بیماران کرونا بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) به مرکز بحران منتقل شده است.

موسوی با اعلام این که برای انتقال بیماران مبتلا به کرونا آمبولانس مجزا در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تمام سیستم مرکز بحران از جمله خدمات، غذا و حتی امحاء زباله های این مرکز به صورت مجزا انجام می شود و ورود همراه بیمار به این مرکز ممنوع است.

وی با اشاره به این که مرکز بحران به دستگاه دیالیز نیز مجهز شده است، گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ نفر شامل پنج پزشک متخصص عفونی و داخلی، ۴۰ پرستار، ۱۳ کمک پرستار، یک نفر مسئول امور دارویی، یک نفر تکنیسین دارویی و تعدادی نیروی خدماتی و نگهبان در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا