محمد رضا علمدار یزدی از الزام به ثبت اطلاعات واحدها ی توزیع کننده برنج ، چای و حبوبات در سامانه جامع انبارها و اعلام موجودی کالا در سامانه اعلام موجودی کالا (سامک) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد ، علمدار یزدی گفت: بازرسان این سازمان در راستای ساماندهی بازار برنج ، چای و حبوبات ، طی هماهنگی به عمل آمده با اتحادیه های صنف فروشندگان برنج ، چای و حبوبات و اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی و بهداشتی تصمیماتی مبنی بر هدایت کلیه واحدهای تحت پوشش این اتحادیه ها جهت ثبت اطلاعات خود درسامانه های جامع انبارها و اعلام موجودی کالا نموده است .

 رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان افزود: اقدام مزبور در راستای کنترل و نظارت بر بازار برنج ، چای و حبوبات و جلوگیری از تخلفات گرانفروشی ، احتکار ، عرضه خارج از شبکه انجام شده است.

 وی ادامه داد: اتحادیه های صنف فروشندگان برنج ، چای و حبوبات و اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی و بهداشتی یزد ملزم گردیدند علاوه بر اطلاع رسانی و هدایت متصدیان واحدهای تحت پوشش برای ثبت نام در سامانه جامع انبارها و اعلام موجودی کالا (سامک) ، آنها را جهت تائید واخذ کد شناسه انبار به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی نمایند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا