فرماندار رفسنجان گفت: با توجه به محدودیت های اعمال شده در جنوب استان، از هفته آینده این محدودیت ها در شهرستان رفسنجان نیز اجرا خواهد شد.

به گزارش رفسنجان فردا، فرماندار و رییس ستاد کرونا شهرستان رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان گفت: در حال حاضر در وضعیت هشدار قرار داریم و از سوم اسفند تا امروز ۱۲ تیرماه حدود ۷۵۰ نفر در رفسنجان و انار به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۱ نفر در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان بستری و از این تعداد ۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

فصیحی هرندی بیان کرد: متاسفانه تا کنون ۱۷ نفر بر اثر بیماری کرونا در رفسنجان به انار جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به احتمال بازگشت برخی از محدودیت ها به شهرستان، گفت: با توجه به اعمال محدودیت ها در جنوب استان، احتمالا از هفته آینده این محدودیت ها در شهرستان رفسنجان نیز اجرا خواهد شد.

فرماندار رفسنجان یادآور شد: مدیران تالارهای پذیرایی از ۵ روز آینده ( ۱۷ تیرماه) برای برگزاری مراسم به کسی وقت ندهند.

وی بیان کرد: جزییات بیشتر محدودیت ها، شنبه بعد از جلسات ستاد ملی و استانی کرونا اعلام خواهد شد.

فصیحی هرندی از مردم فهیم شهرستان خواستار رعایت فاصله گذاری اجتماعی شد و گفت: مردم در تجمعات ( مراسم عروسی ، ختم ، دور همی ها ، میهمانی ها ) شرکت نکنند و حتی المقدور در خانه های خود بمانند و برای خرید مایحتاج زندگی یک نفر به بیرون از منزل برود.

هرندی بیان کرد: سالن بحران ۵۰ تختخوابی شهدای صنعت مس آماده شده و هم اکنون بیماران کرونایی که نیاز به بستری دارند ، در آنجا بستری هستند .

وی یادآور شد: از کسبه ، بازاریان و اصناف خواهشندیم ، ضمن اینکه خودشان مسائل بهداشتی را رعایت کنند ، از مراجعین بخواهد حتما از ماسک استفاده کنند ضمن اینکه هفته گذشته به کلیه ادارات ، بانک ها و اصناف ابلاغ کردیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کنند.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا