نماینده مردم بهاباد در مجلس با بیان اینکه معادن سهم منطقه بهره‌برداری را پرداخت کنند گفت: مشکل واگذاری زمین برای مسکن جوانان بهاباد برطرف می‌شود.

محمدرضا صباغیان بافقی در حاشیه نشست شورای اداری بهاباد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما در سفر به شهرستان بهاباد تعیین اولویت‌های این شهر بود که در دوره قبل تعیین کرده بودیم.

وی با تاکید بر اینکه از مجموع 10 اولویت 6 الی 7 اولویت آن به ثمر نشست، به نحوه ارتباط  دهیاران و شوراهای اسلامی با  نماینده مردم در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: انشا‌الله با همگرائی و هم افزائی مسئولین شهرستان بتوانیم قدم‌های مثبتی برای مردمان این منطقه برداریم.

عضو مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید برطرف کردن نیاز مسکن جوانان به عنوان اولویت اصلی گفت: با پیگیری‌های فرماندار و مسئولین شهر، مشکل واگذاری زمین در بهاباد در حال حل شدن است.

وی به پرداخت درصد سهم عوارض معادن به بهاباد اشاره کرد و افزود: مدیران معادن اطراف بهاباد باید درصد عوارض را طبق بخشنامه بابت سهمیه کمک به روستاها، بهداشت و درمان، مناطق محروم و جاده‌سازی پرداخت کنند.

صباغیان در ارتباط با احداث جاده بهاباد به نایبند خاطرنشان کرد: امروز پیمانکار کار جاده استراتژیکی بهاباد به نایبند را آغاز کرده و امیدواریم که این کار با سرعت بیشتر به اتمام برسد تا با احداث این جاده بهاباد از بن بست خارج و سبب رشد و شکوفائی منطقه فراهم شود.

وی عنوان کرد: جاده نایبند ـ بهاباد از جاده‌های مهم کشور است و با احداث آن، مسیر استان خراسان جنوبی به استان‌های یزد، کرمان، فارس و استان‌های غربی کشور بسیار نزدیکتر می‌شود.

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا