در آستانه سالروز ولادت فرخنده ثامن الحجج (ع) و ایام دهه کرامت، شهرستان بهاباد معطر به بوی حضور سفیران رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید شد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بهاباد برنامه حضور خدام رضوی دراین  شهرستان با حضور در گلزار مطهر شهدا ی گمنام آغاز شد و در این برنامه یکی از روحانیون به بیان فضائل و مناقب امام هشتم شیعیان پرداخت و سپس یکی از خادمان رضوی صلوات خاص امام رضا (ع) را قرائت و بعد از آن به شهدای این شهر ادای احترام شد.

محمدرضا غنی زاده  و گفت: برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون دیدارهای های مردمی و اجتماعات و جشن‌های عمومی و به صورت معدود برگزار شد.

کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد از مدافعان سلامت این شهرستان تجلیل کردند این کاروان همچنین ازبیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند .

سپس خدام حرم رضوی با حضور درشرکت تولیدی آرون پاد بهاباد از واحد های مختلف این شرکت بازدید کردند و با حضوردرجمع کارگران این شرکت یکی از خادمان به مدیحه  سرائی و قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام پرداخت .

کاروان زیر سایه خورشید درادامه سفر به بهاباد با حضور دردادگستری این شهرستان با رئیس دستگاه قضائی و کارکنان دادگستری بهاباد دیدارکردند

همچنین کاروان زیر سایه خورشید با حضور در منزل پدر شهید امیرحسین قربانی از شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی نیزدیدار و از آنان تفقد ودلجوئی کردند .

درادامه جشن زیر سایه خورشید که قراربود با حضور خدام رضوی دربیت الرضای بهاباد برگزارشود به خاطر شرائط حساس  شیوع ویروس کوئید 19 لغو واین جشن به صورت مجازی برگزارشد .

انتهای پیام /

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا