فرماندار بهاباد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان بهاباد که همزمان هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد اعتیاد به مواد مخدر را یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی دانست و گفت: مواد مخدر آسیبی خانمان سوز است که کوتاهی نسبت به این مسئله باعث دامن گیر شدن همه آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد.
همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان بهاباد چهارشنبه چهارم تیرماه 99 به ریاست فرماندار و با حضور اعضای جلسه در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد اعتیاد به مواد مخدر را یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی دانست و گفت: مواد مخدر آسیبی خانمان سوز است که کوتاهی نسبت به این مسئله باعث دامن گیر شدن همه آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد. 
"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه اعتیاد به مخدر منجر به خشکیده شدن ریشه خانواده ها می شود بر توجه به این آسیب اجتماعی تأکید نمود و خواستار استفاده از همه امکانات دستگاه های اجرایی شهرستان در امر مبارزه با مواد مخدر شهرستان  شد. 
در ادامه دیگر اعضا به بیان نظرات و دیدگاه های خود از جمله تقویت و گسترش اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی و اجرای طرح های حمایتی از معتادان بهبود یافته پرداختند. 
افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی در بهاباد و بررسی مشکلات و تجهیز کمپ ترک اعتیاد شهرستان از برخی مصوبات جلسه بود.
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا