به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز گذشته با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسوولان و خانواده معزز شهیدان قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس بهاباد گلباران و عطرافشانی شد.

به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر  روز گذشته با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسوولان و خانواده معزز شهیدان قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس بهاباد  گلباران و عطرافشانی شد.

در این آیین که اقشار مختلف مردم ولایتمدار حضور داشتند پس از عطرافشانی، گلباران قبور و قرائت زیارت عاشورا ، شرکت‌  کنندگان با ذکر فاتحه یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این آئین با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم وسردار دلها حاج قاسم سلیمانی سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان را گرامی داشت و افزود : سوم خرداد مهمترين روز از تاريخ سراسر افتخار دوران هشت سال دفاع مقدس است و بايد ياد و خاطره اين روز همواره زنده نگاه داشته شود.

سرهنگ پاسدار سعید دهقان دهجمالی با بیان اینکه حماسه سوم خرداد سند افتخار و اقتدار مردم ايران اسلامي است، مردمي كه تمام هستي خود را فدا كردند تا آرمان هاي اين نظام الهي زنده بماند افزود : سوم خرداد یادآور رشادتها، رادمردی و جانفشانی های ملت ایران است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان منطقه ایستادند.

وی بیان کرد: فتح خرمشهر این قطعه درخشان تاریخ فصلی به یادماندنی از حماسه آفرینی و فداکاری دلاورمردانی است که با تکیه بر قدرت لایزال الهی پای به عرصه جهاد نهاده و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه‌ای جاوید رقم زدند.

در پایان شرکت کنندگان با حضور بر سر مزار شهدای دفاع مقدس با قرائت زیارت عاشورا و فاتحه یاد و خاطره امام شهدای و شهیدان جنگ تحمیلی را گرامی داشتند .

شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس 156 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است تعداد 4 تن از این شهدای بزرگوار در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا