رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: 33 پروژه عمرانی تحت نظارت و در قالب فعالیت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد پیگیری می شود که از این تعداد سیزده پروژه در بخش فرهنگی، ده پروژه در بخش اجتماعی، هشت پروژه در بخش ورزشی و دو پروژه در حوزه گردشگری است.

عباس ملازینلی در حاشیه نشست هماهنگی پروژه های عمرانی این سازمان اظهار کرد: پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید تا شهروندان یزدی از آنها به نحو احسن استفاده کنند.

وی اهم این پروژه ها را یاد آور شد و افزود: سینمای روباز پارک مارکار، پلاتو تئاتر منطقه سه، فرهنگسرای اجتماعی منطقه چهار، نگارخانه منطقه سه، گذر سینما تک، فرهنگسرای مشاهیر جوی هرهر و احداث و تکمیل زمین های ورزشی منطقه دو بخشی از این پروژه ها هستند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد: به منظور سرعت بخشیدن به فعالیت های عمرانی سازمان هر دو هفته یکبار جلسات پیشرفت و ارزیابی این پروژه ها با حضور معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری و جمعی از مسئولین این حوزه تشکیل می شود تا ضعف ها و قوت ها بررسی و تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

ملازینلی با اشاره به سیاست گذاری شورای شهر یزد مبنی بر اینکه سال جاری باید سال جهش فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد باشد؛ ابراز امیدواری کرد تا بخشی از این پروژه های عمرانی در سال جاری به بهره برداری برسد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا