با برگزاری آئین تکریم ومعارفه در محل مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد، مدیر جدید این بانک دولتی معرفی شد.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد، در این مراسم "غلامرضا حسانی زاده" مدیر سابق این بانک در سخنانی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و  رفع بیماری کرونا از جامعه، به ظرفیت های بالای استان یزد در حوزه اقتصاد و تولید اشاره کرد و افزود: در طول مدت حضورم در استان یزد تلاش و همت خود و همکارانم  را بر خدمت رسانی به مشتریان بانک و جامعه تعاونی، صنعتی و تولیدی استان معطوف کردیم و بحمداله بانک توسعه تعاون در این مدت با حمایت های مدیران ستادی خود توانست منشا خیر و خدمات فراوانی باشد. وی حمایت های قابل توجه و کمک به واحدهای تولیدی در راستای حفظ و توسعه اشتغال و نقش آفرینی مطلوب بانک توسعه تعاون در تعالی اقتصاد و کمک به تولید و صنعت استان را  از جمله آثار پررنگ بانک توسعه تعاون در سال های اخیر دانست و بر نقش مطلوب و اثربخش کارکنان صدیق و خدوم این بانک در رسیدن به این مهم تاکید کرد.
حسانی زاده به حمایت های مسئولین استانی از بانک توسعه تعاون اشاره و خاطرنشان کرد: استانداری، اداره کل تعاون، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سایر نهادهای مرتبط با حوزه بانکی و اقتصادی استان، با حمایت ها و همراهی های خود، در نقش آفرینی بانک توسعه تعاون در رونق تولید استان و توسعه اشتغالزایی، یار و مددکار ما بوده اند که صمیمانه از همه این نهادها تشکر می نمایم.
"حمیدرضا حکمتی نیا" مدیر جدید شعب بانک توسعه تعاون استان یزد نیز در سخنانی با تبریک اعیاد نوروز و شعبانیه و همچنین تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، توفیق خدمت به مشتریان بانک توسعه تعاون در استان یزد را افتخار دیگری در حوزه کاری خود دانست و افزود: استان یزد سرشار از ظرفیت ها و پتانسیل هایی است که قطعاً با استمرار همراهی و پشتکار همیشگی همه همکاران می توانیم خدمت به مشتریان و کمک به جهش تولید را در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به این نام مزین شده است را شاهد باشیم.  وی با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مشتریان افزود: تمامی خدمات شایسته و ارزنده بانک توسعه تعاون به مشتریان را استمرار و ارتقا خواهیم داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
در این مراسم که به دلیل وضعیت خاص ناشی از بیماری کرونا به صورت محدود و تنها با حضور تعدادی از کارکنان این بانک برگزار شد با اهدای لوح سپاس و تقدیم هدایایی از زحمات غلامرضا حسانی زاده تجلیل و حمیدرضا حکمتی نیا به عنوان مدیر جدید شعب بانک توسعه تعاون استان یزد معرفی شد.
گفتنی است حکمتی نیا پیش از این مدیر شعب این بانک در استان کرمان بوده که در طول دوران حضور خود در این استان در تعامل با مخاطبان ومشتریان، خدمات مطلوب و ماندگاری از خود به یادگار گذاشته است. این گزارش میافزاید مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان فارس نیز به غلامرضا حسانی زاده واگذار گردید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا