به‌منظور تکریم شهدای مدافع سلامت و کادر پزشکی و درمانی مدافع سلامت در محوطه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان، ۱۴۰ اصله نهال میوه غرس شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛آ شجاع‌الدینی مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه رفسنجان  اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به مناسبت گرامیداشت و تکریم تلاش‌های شبانه‌روزی و پاسداشت تلاش پزشکان و پرستاران و شهدای مدافع سلامت و به همت فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان و با همکاری پاسداران ناحیه، ۱۴۰ اصله نهال‌ میوه غرس شد.

مدیر روابط‌عمومی و فرهنگی تبلیغات سپاه رفسنجان بیان داشت:  این تعداد نهال‌ با همت و پیگیری فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان و با همکاری پاسداران ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان کاشته شد.

علی‌اکبر شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با تأکید بر رعایت نکات بهداشت فردی در بین آحاد مردم جامعه ابراز امیدواری کرد که با وحدت و همدلی همه اقشار جامعه و همراهی مدافعان سلامت و رعایت دستورات بهداشتی از این مرحله بحرانی عبور خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امسال دومین سالی است که این سنت حسنه و پسندیده که در آیات و روایات نسبت به آن تاکید شده در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان انجام می‌شود و امسال به‌منظور پاسداشت تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت و بزرگداشت شهدای مدافع سلامت  این کار انجام شد.فارس

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا