استاندار یزد با اشاره به نقش هیات های مذهبی در ایجاد همگرایی در جامعه عنوان کرد: هیات های مذهبی همواره تقویت کننده سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در سطح جامعه بوده اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست  مشترک با سرپرستان و پیر غلامان هیات های مذهبی استان که در محل حسینیه مکتب امام برگزار شد، با بیان اینکه در اکثر جلسات هیات های مذهبی استان شرکت کرده ایم، عنوان کرد: ارتباط و تعامل با هیات های مذهبی را برای جامعه مثبت و سازنده می دانیم و حرکت در این مسیر جزو افتخارات ما است.
استاندار با بیان اینکه همواره شنونده نکات و موضوعات مطرح شده از سوی هیات های مذهبی هستیم، افزود: همواره در صدد هستیم از این نظرها برای اداره بهتر استان استفاده کنیم.
طالبی با تشکر از اقدامات و تعاملات انجام شده از سوی هیات های مذهبی در مناسبت های مختلف، عنوان کرد: مشارکت در برگزاری همایش پیرغلامان و تشویق مردم برای حضور در انتخابات از جمله برخی اقداماتی است که از سوی هیات های مذهبی انجام شده است.
وی با اشاره به حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی در این جلسه و ارائه نکات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، عنوان کرد: پیگیری مستمر دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه جای تقدیر و تشکر دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا