استاندار یزد در پیامی با تشکر از رای دهندگان، هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و دستگاه‌های امنیتی و همچینین نامزدها و اعضای ستادهایشان، پوشیدن ردای نمایندگی مجلس را به برگزیدگان انتخابات استان تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن پیام به شرح زیر است :
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کمترین حاشیه و مشارکتی بالاتر از متوسط کشوری در استان یزد برگزار شد. نمی‌توانم در این مورد سخن بگویم بی‌آنکه زحمات چند ماهه اعضای هیاتهای اجرایی، نظارت، بازرسی، دستگاه‌های امنیتی و همکاران خودم در ستاد انتخابات را ارج نهم که همه تدارکات لازم را برای برگزاری این رویداد عظیم فراهم آوردند.
با سپاس و خداقوت جانانه به همه رای‌دهندگان، از نامزدهای مختلف و اعضای ستادهایشان نیز که با حضور در انتخابات سعی کردند هر یک صدای بخشی از مردم باشند قدردانی کرده و به چهار منتخب استان تبریک می‌گویم که افتخار پوشیدن ردای نمایندگی مردم شریف را کسب نموده‌اند.
بزرگوارانی که امروز به عنوان منتخب اکثریت معرفی‌شده‌اند از این پس نماینده همه مردم استان خواهند بود، حتی آنهایی که بنا به دلایل آشکار و نهان پای صندوق رای حاضر نشدند.
از منتخبین محترم که هر یک دارای سوابق موثری در حوزه نمایندگی یا مسئولیتهای اجرایی بوده و ارتباطات کارآمدی در سطح ملی دارند، می‌خواهم علاوه بر ایفای مسئولیت‌های قانونی، پیگیر خواست‌های همه بخشهای جامعه بوده و در تعامل و ارتباط نزدیک با مسئولین محلی از ظرفیت نمایندگی مردم در جهت کمک به رفع تنگناها و مشکلات و تقویت روند توسعه استان بهره گیرند.
آرزو می‌کنم در کنار درس آموزی از نحوه حضور و مشارکت مردم و اهتمام جدی همه بخش‌های حاکمیت به انتظارات فردفرد آحاد جامعه، نتایج حاصل از این انتخابات در مجموع به سود کشور و استان و در جهت خیر جمعی مردم ما باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا