همزمان با سراسر کشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ روز گذشته در ۲۲۱ شعب اخذ رای در شهرستان های رفسنجان و انار آغاز شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ همزمان با سراسر کشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ روز گذشته در ۲۲۱ شعب اخذ رای در شهرستان های رفسنجان و انار آغاز شد.

از همان ساعات اولیه صبح مردم به ندای رهبرشان لبیک گفتند و با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای بار دیگر نشان دادند که پای نظام و آرمان های این انقلاب ایستاده اند.

مسئولین شهرستان هم در ساعات اولیه رای گیری همگام با مردم همیشه در صحنه رفسنجان در پای صندوق های رای حاضر شدند و رای خود را در صندوق انداختند.

مجلس باید به فکر پیشرفت اقتصاد کشور باشد

محمدعلی کلانتری بازنسشته آموزش و پرورش که برای شرکت در انتخابات در مسجد جامع رفسنچان حضور یافته بود به ایسنا می گوید: نماینده باید اصلح، راستگو و درستکار باشد، اگر در انتخابات شرکت نکنیم دشمنان بر ما غلبه می کنند و در نظر آنها کشوری ضعیف خواهیم بود.

وی خدمت برای مردم را یکی از ویژگیهای مجلس خوب دانست و می افزاید: مجلس خوب باید به فکر پیشرفت اقتصاد کشور و آبادانی باشد.

یک قاضی دادگستری شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی هر مومن و ایرانی دلسوز به نظام و انقلاب دانسته و می گوید: حضور ما برای مصونیت از طمع های دشمن است، شرکت در انتخابات با توجه به معیارهایی که مقام معظم رهبری فرموده اند شجاعت، وفاداری و اخلاص در مجموع ویژگیهای جهادی بودن و انقلابی گری مهم است.

صباغ جعفری می گوید: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده مجلس قوی و پایبندی به نظام انقلاب است، ایستادگی مردم در برابر انقلاب و نظام مشت محکمی بر دهان دشمن دارد و باعث می شود چشم طمعی به انقلاب و مردم نداشته باشند.

یکی دیگر از شهروندان رفسنجانی که شناسانامه اش سن او را متولد ۱۳۰۸ او را نشان می دهد نیز می گوید: وقتی مرجع تقلید می گوید تکلیف شرعی است من بایستی شرکت کنم چرا شرکت نکنم؟ نماینده آینده نباید دروغ بگوید فقط همین! حضور ما در انتخابات باعث می شود چشم دشمن بترکد.

نماینده آینده باید مصالح نظام و انقلاب را در نظر داشته باشد

مجید نوروزی یکی از کاندیداهای انصرافی مجلس در رفسنجان نیز می گوید: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی بر گردن ماهاست چراکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی وظیفه ماست علی الخصوص اینکه این را حکم جهادی دانستند، بر گردن ماست که از مدافعان انقلاب باشیم و شرکت کنیم و حضور ما مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است و ما می توانیم با انتخاب اصلح مشکلات پیش رو را از بین ببریم.

خانمی که خود را نگهبان عضو علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان معرفی می کند می گوید: نماینده آینده باید مصالح نظام و انقلاب را در نظر داشته باشد، دنبال منافع شخصی نباشد چیزهایی که به وفور در مجلس قبلی دیدیم امید داریم مجلس آینده این مشکلات را نداشته باشد.

وی در ادامه می گوید: دشمن قطعا منتظر نشسته تا نقشه های بعدیش را بر مبنای حضور مردم طراحی کند الان حضور مردم طرح های آنها را تکمیل خواهد کرد حضور ما نشان دهنده پایبندی ما به نظام و ارزش های انقلاب است، باروهای مردم عمیق تر از این حرفهاست که تحت تاثیر توطئه های دشمن قرار گیرد.

وی ادامه می دهد: مجلس کارآمد باید در تصمیماتش وطن فروشی نکند، یک نماینده خوب باید آنقدر پخته باشد که نتوانند خودش را بفروشد و مسئولیت سنگینی را بر دوش خود احساس کند و کرسی مجلس را فرصتی برای خوشگذارانی خود نداند چراکه رای مردم امانتی برای آنهاست.

فرمانده بسیح ادارات رفسنجان نیز که رای خود را به صندوق شعبه مسجد جامع رفسنجان انداخت، اظهار می کند: هدف بنده از شرکت در انتخابات مانند هموطنانم لبیک به ندای رهبر انقلاب و دفاع از آرمان های نظام و رهبری است امیدواریم بتوانیم با حضور پر شور و حداکثری پشتوانه محکمی برای نظام باشیم و بتوانیم به فرد اصلحی رای بدهیم که نزدیک به مبانی فکری امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.

سرهنگ پساوند می افزاید: اگر بتوانیم مجلس کارآمدی تشکیل بدهیم و افراد ولایی و دلسوز انقلاب و مردمی به مجلس بفرستیم که دنبال حزب و باندبازی نباشند بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد و مردم به انقلاب امیدوارتر خواهند شد، همانند فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند من به این انقلاب امیدوارم و ما هم با انتخاب اصلح می توانیم امیدوار باشیم و مردم را به انقلاب امیدوارتر کنیم.

وی ادامه می دهد: چشم استکبار جهانی به این انتخابات است حضور حداکثری مردم قطعا باعث می شود ترامپ و اعیادی استکبار جهانی نظرشان به جمهوری اسلامی عوض شود و دوستان ما همه امیدوار خواهند شد و رای بالای مردم، پشتوانه محکمی است برای نظام انقلاب اسلامی، همانطور در مراسم تشییع سردار دلها هم دیدید در آن مراسم هم حضور میلیونی مردم لرزه بر اندام استکبار و شخص ترامپ انداخته بود.

شجاعی یکی دیگر از شهروندان رفسنجانی می گوید: حضور در انتخابات حقی است که همه مردم بر عهده دارند شایسته است این حق حاکمیت را از طریق انتخابات و انتخاب فرد اصلح نشان بدهند در واقع این حق مردم است که باید از آن استفاده کنند هر کشوری و هر ملیتی این حق را دارند که در حاکمیت کشورشان سهیم باشند.

وی می افزاید: با توجه به کشور خودمان ایران و با توجه به نظامی که ایجادکردیم ولایی، انقلابی بودن، شجاع بودن، کارایی داشتن و جهادی بودن از معیارهای نماینده آینده است.

وی اضافه می کند: کشور ایران با توجه به انقلاب ۵۷ دشمنان زیادی دارد ۴۱ سال از این انقلاب گذشته دشمنان هنوز بر دشمنی این نظام پافشاری می کنند، مردم با حضور خود می توانند به دشمنان بفهمانند که مردم پای نظام هستند و این پیام برای دشمن کافی است که با چه کشوری و ملتی روبرو هستند.

نماینده خوب باید همدرد مردم باشد

یک طلبه رفسنجانی نیز که در انتخابات شرکت کرده با بیان اینکه نظام ما از روی سهل انگاری به وجود نیامده است می گوید: شکل گیری نظام را مدیون خون شهدا هستیم باید مجلس خوب و انتخابات خوبی داشته باشیم می دانیم این انقلاب به ظهور امام زمان (عج) متصل خواهد شد وقتی بیانات مقام معظم رهبری را مشاهده می کنید ایشان از یک آرامش و اطمینان خاطری صحبت می کنند ما به عنوان فردی از نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون، جانمان را فدای انقلاب اسلامی خواهیم کرد.

وی تقوی الهی را از ویژگیها و معیارهای نماینده آینده دانست و گفت: نماینده نباید منافق باشد باید پشتیبان ولایت فقیه که اصل نظام و ولایت است باشد همدرد مردم باشد از نظر اقتصادی و سیاسی و… مردم را درک کند به وعده هایی که می دهد عمل کند این موضوع را از سوابقش می شود فهمید.

یک پیرمرد ۷۰ ساله نیز به ایسنا می گوید: شرکت رد انتخابات یک وظیفه شرعی، دینی و انسانی و ملی است که به کشور خود دین شان را ادا کند و از زمانی که انتخابات برگزار شده در کشور در انتخابات شر کت کرده ام.

وی می افزاید: این شهر محیط کوچکی دارد و از کاندیداها شناخت داریم و مردم یک وظیفه شرعی دارند که باید پای صندوق بیایند و مشت تو دهن آمریکا و یاوه گویانی است که امنیت ما را نمی خواهند.

به گزارش ایسنا، شوق حضور در رفسنجان آنقدرر بالا بود که امروز در حوزه رای گیری مسجد جامع رفسنجان‌ دختر خانم هایی که سن قانونی برای رای دادن‌ را نداشتند به خانواده خود  اصرار می کنند که رای بدهند و در این رابطه با شناسنامه ای که خودشان طراحی کرده بودند به صورت نمادین در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شرکت کردند./ایسنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا