فرماندار شهرستان تفت در نشست با بازرسان انتخابات گفت:تمام تلاش دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تفت برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم است و تلاش بازرسان انتخابات این شهرستان در راستای صیانت از آرای مردم و رعایت قانون و مقررات باشد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در دیدار با بازرسان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازرسان انتخابات باید در تمامی مراحل روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دقت و نظارت کافی بدون طرفداری از نامزدها در راستای صیانت از آرای مردم تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

فرماندار شهرستان تفت به اصولی که بازرسان باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند اشاره وبیان نمود: رعایت حق‌الناس، قانونمندی، امانت‌داری و بی‌طرفی کامل در انتخابات از اصول هیئت بازرسی بوده و اعضا و عوامل بازرسی در کنار سایر عوامل انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و در فضایی امن در سطح شهرستان به کار خواهند بست.

وی ادامه داد: فعالیت‌های خلاف قانون در انتخابات از جانب هر کس باشد تخلف است و قانون‌گذار برای این تخطی، مجازات پیش‌بینی کرده است ، بنابراین هیئت‌های بازرسی باید در این زمینه با دقت عمل کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت تصریح نمود: سلامت و امنیت انتخابات سبب افزایش اعتماد و اطمینان مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود که باید به همین جهت همه تلاش و کوشش دست‌اندرکاران مقوله انتخابات به‌دوراز هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و جانب‌دارانه، برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و رقابتی با مشارکت بی‌نظیر ملت در روز دوم اسفندماه سال جاری باشد.

نوکار در پایان اظهار داشت: تمام تلاش دست‌اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تفت برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم است و تلاش بازرسان انتخابات این  شهرستان باید در راستای صیانت از آرای مردم و رعایت قانون و مقررات باشد.

"افسانه شهابی پور " مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری و عضو هیئت بازرسی انتخابات استان یزد در ادامه این نشست اظهار داشت: اهمیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر همگان روشن‌شده است و به گفته مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پایه و اساس حکومت جمهوری اسلامی ایران بر پایه انتخابات بناشده است و امیدواریم در روز دوم اسفندماه شاهد برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم باشیم.

وی به نقش بازرسان درروند برگزاری انتخابات اشاره و بیان داشت: بازرسان هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت باید با دقت کافی بر اجرای درست انتخابات نظارت کافی داشته باشند تا از ابتدا تا انتهای فرآیند برگزاری انتخابات در روز جمعه دوم اسفندماه مراحل برگزاری به‌طور صحیح و کامل اجرا شود.

شهابی پور تصریح نمود: بازرسان باید نسبت به وظایف اعضای شعب اطلاع کافی داشته باشند و در صورت بروز تخلف توسط اعضای شعب گزارش تخلفات احتمالی جمع‌آوری، مستند و به هیئت بازرسی ارسال گردد.

در ادامه این نشست دوره آموزشی ویژه بازرسان با حضور اعضای هیئت بازرسی استان یزد و شهرستان تفت برگزار شد و بازرسان شرکت‌کننده در این دوره با مراحل کاری خود درروند برگزاری انتخابات آگاه شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا