استاندار یزد با بیان اینکه باید از ظرفیت و حضور خیرین پس از افتتاح مدارس خیری نیز بهره گرفته شود، افزود: باید ابعاد شخصیتی خیرین به دانش آموزان برای تبلور روحیه خیر اندیشی در آنها معرفی می شود.

«محمد علی طالبی» در آیین افتتاحیه دبستان خیری بانو سکینه مرتاض که در محل این مدرسه و با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به متنی که دکتر مرتاض در وصف مادر خود نوشته بود، عنوان کرد: دکتر مرتاض در ادای دین به والده بزرگوار خود گفتند که " با جانش هستی ام را بنا کرد و خدایش را به من بخشید" و ما نیز در ادای دین به والده دکتر مرتاض می گوییم "ممنون هستیم که دکتر مرتاض را به یزد بخشیدید".
وی با اشاره به مشخصات این مدرسه عنوان کرد: این شاخصه ها نشان از نگاه ویژه دکتر مرتاض به اهمیت آموزش تمام ابعاد تربیتی به دانش آموزان را دارد.
استاندار با بیان اینکه نام دکتر مرتاض در این مدرسه بهترین سرمایه برای دانش آموزان است، افزود: احساس حضور این خیر بزرگوار در مدرسه بهترین چراغ برای دانش آموزان است.
طالبی با بیان اینکه باید آموزش و پرورش از ظرفیت شخصیتی خیرین در مدارس استفاده کند، تصریح کرد: باید ارتباط مناسبی بین خیرین و دانش آموزان ایجاد شود تا این ارتباط روحیه خیر اندیشی در دانش آموزان را متبلور سازد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا