فرماندارمیبد در جمع خیرین مدرسه‌ساز گفت: در این برهه حساس باید با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشان دهیم که همراه نظام و انقلاب هستیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد با حضور در مدرسه نمونه دولتی شهید مجاهد دهقانی و در جمع خیرین مدرسه‌ساز، دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

حسین فلاح در ادامه بابیان اینکه دهه فجر سمبل آزادی و استقلال کشور است که با رشادت‌های رزمندگان اسلام در عرصه‌های مختلف به‌دست‌آمده است گفت: امروز امنیت کشور این فرصت را برای رشد و تعالی همه‌جانبه ملت بزرگ ایران فراهم کرده است.

فلاح گفت: در این برهه حساس باید با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشان دهیم که همراه نظام و انقلاب هستیم.

وی در ادامه با اشاره به نگاه همه‌جانبه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و پی گیری‌های مجدانه مدیر آموزش‌وپرورش میبد در احداث فضاهای آموزشی گفت: همراهی خیرین میبد در احداث این فضاها بسیار آگاهانه و ارزشمند است.

فرماندارمیبد در پایان افزود: اگر این همراهی، هماهنگی و همفکری نبود امروز ما در حوزه آموزش و تعلیم و تربیت در آموزش‌وپرورش دچار آسیب بودیم.

در پایان این مراسم از تعداد از خیرین مدرسه‌ساز با اهداء حلقه‌گل تجلیل شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا