سرهنگ دوم پاسدار محمد پساوند به عنوان مسئول بسیج ادارات شهرستان رفسنجان معرفی شد.

به گزارش رفسنجان فرا؛روز گذشته طی مراسمی با حضور مجید فصیحی هرندی فرماندار، سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات رفسنجان، سرهنگ دوم محمد پساوند به عنوان مسئول بسیج ادارات این شهرستان معرفی و از زحمات چهارساله مهندس حسین بمی ناصری تجلیل شد.

فصیحی هرندی در این مراسم اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که پرچم عظیمی برای رسیدن به اهداف امام راحل، انقلاب و شهدا با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، در دست دارد.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطف و اتفاق بزرگی بود که اثرات ان امروز در دنیا مشاهده می شود، این حرکتی که از یاران آغاز شده با تلاش و همدلی حتما به قله های اوج و عظمت خواهد رسید.

فرماندار رفسنجان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: ما وظیفه داریم در جریان انتخابات رعایت قانون و بی طرفی را داشته و تمایلات خود را در اجرای انتخابات دخیل نکنیم، از مجموعه بسیج نیز این انتظار می رود که بر جذب و مشارکت حداکثری کمک نماید.

سرهنگ شاهرخی در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به رویکردهایی که در همه مجموعه ها وجود دارد، نیاز بود بعد از گذشت یک دوره مدیریتی آقای بمی ناصری و با توجه به علاقه خودشان در تنوع کارشان و با تدبیری که مجموعه استان داشتند، تغییری در مسئول بسیج ادارات روی دهد.
وی با تاکید بر همکاری ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی با بسیج ادارات شهرستان بیان کرد: آقای پساوند یکی از بسیجیان فعال و با اخلاق هستند که در کنار مجموعه شهرستان بازوی توانمندی هستند.

حسین بمی ناصری مسئول سابق بسیج ادارات رفسنجان نیز بیان کرد: در دوره فعالیت در شهرستان پیگیر ایجاد اداره اسلامی و کارمند انقلابی بودیم و در راستای اهداف نظام گام برداشتیم.
وی افزود: بسیج ادارت رفسنجان سال گذشته رتبه اول جشنواره بسیجیان استان را کسب کرد و  امسال نیز رتبه اول یا دوم را کسب خواهیم کرد.
بمی ناصری گفت: برپایی اردوهای جهادی و میز خدمت ادارات در امسال انجام شده و بسیج مهندسین کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی در قالب طرح همگامی بسیج با کشاورز در ۸۰ روستا با ۱۴ مربی بدون دریافت هزینه فعال شدند و کار مشاوره را انجام می دهند.

عکس از رضا ساجدی

خانه خشتی

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا