هفته نامه آیینه یزد

در سال تحصیلی جاری 2500 بن کفش 77000 و 99000 تومانی و 14000 دفتر و صبحانه برای بیش از 20000 دانش‌آموز در پنج روز اختصاص داده شده است.

شرکت فرهنگیان یزد در سال 1371 با سرمایه‌گذاری سه هزار نفر فرهنگی و اعضای خانواده آنان تاسیس گردیده و در حال حاضر با بیش از 4800 نفر سهامدار در 3 شرکت مجتمع تولیدی و تعاونی آموزشی و مسکن جامعه فرهنگیان یزد فعالیت می‌نماید. در سال 1373 مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع) بر روی زمینی به مساحت حدود 16300 مترمربع با سرمایه سهامداران بدون دریافت کمک از خیرین و یا اولیای دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم دخترانه و پسرانه احداث گردیده و هم‌اکنون با بیش از 1650 دانش‌آموز و 270 نفر کارمند تمام‌وقت و پاره‌وقت به فعالیت آموزشی و پرورشی ادامه می‌دهد.

همایش توجیه اهداف «مؤسسه خیریه حضرت مجتبی حامیم» با حضور فرماندار یزداعضای هیات‌مدیره در سال‌های اخیر این توفیق را یافته‌اند که با پایه‌گذاری طرح علوی و طرح معین و «مؤسسه خیریه حضرت مجتبی حامیم» امکانات ادامه تحصیل برای عده‌ای از دانش‌آموزان مستعد با تخفیف تا صددرصد شهریه را فراهم نمایند و هر سال وجوه قابل توجهی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند مدارس دولتی جهت خرید کفش و تهیه صبحانه دانش‌آموزان و پرداخت هزینه بیماری تعدادی از خانواده‌های این عزیزان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را پرداخت نمایند. ضمناً در سال تحصیلی جاری 2500 بن کفش 77000 و 99000 تومانی و 14000 دفتر و صبحانه برای بیش از 20000 دانش‌آموز در پنج روز اختصاص داده شده است.

تعاونی مسکن فرهنگیان تاکنون 949 واحد آپارتمان احداث و به اعضا تحویل نموده و در حال حاضر در حال ساخت پروژه 288 واحدی فرهنگیان یزد واقع در خیابان هجرت جهت واگذاری به معلمان فاقد مسکن می‌باشد. بنابه دعوت مسئولان مجتمع و «مؤسسه خیریه حضرت مجتبی حامیم» در نشست روز پنج‌شنبه 19/10/98 که با شرکت تعدادی از مدیران مدارس ناحیه یک و دو در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع) تشکیل گردیده بود جناب آقای سید محمد رستگاری فرماندار محترم یزد حضور یافته و طی سخنانی از خدمات صورت گرفته در گذشته و کارهای خیری که جزو اهداف مؤسسه خیریه حضرت مجتبی (ع) می‌باشد تشکر و قدردانی نمودند و از دلسوزی و توجه اعضای هیأت‌مدیره که از پیشکسوتان آموزش و پرورش و فعالان اجتماعی هستند با نام بردن از خصوصیات خاص آنها ابراز امتنان کردند و تاثیر بسیار ارزنده این نوع کارهای خیر علی‌الخصوص در موقعیت فعلی اقتصادی جامعه را گوشزد نمودند.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/EuD0r
  • نویسنده : هفته نامه آیینه یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا