مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز شهرستان خاتم بازدید نمود

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، امیر سعید مصباح مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان و هیات همراه پس از دیدار با امام جمعه ، فرماندار جلسه ای با بخشدار  ، بخش مروست و اعضای شورای  این شهردر محل اداره ارشاد وفرهنگ شهرستان خاتم داشت . امیرسعیدمصباح  با اشاره به اینکه بدون توجه به مهارت و حرفه‌ آموزی دستیابی به اشتغال در همه عرصه‌ها با مشکل مواجه می‌شود ، تقویت و توسعه آموزش‌های مهارتی راهکاری مناسب و ایده‌آل برای دستیابی به خودکفایی و حرکت در راستای اقتصاد دانست.

همچنین با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال جهت گیری برنامه های توانمندسازی نیروی انسانی و مهارت آموزی مشخصی ارایه خواهد شد، افزود: برای این مهم همسویی و برقراری ارتباط مناسب بین تولیدکنندگان و موسسه های آموزشی به خصوص مراکز مهارت آموزی نقش کلیدی خواهند داشت.

طی این بازدید با حضور در کارگاه های آموزشی، از فعالیت ها و تلاش های ریاست مرکز و سایر کارکنان در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی تقدیر و خواستار برنامه ریزی دقیق در جهت اجرای دوره های آموزشی با کیفیت و اثر بخشی بالا در مسیر اشتغال و رفع معضل بیکاری شد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا