رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز از افتتاح نخستین موسسه خیری ویژه دانش آموزان با هدف کمک رسانی در زمینه های مادی و معنوی خبر داد.

به گزارش یزد فردا؛ سید کاظم حسینی در مراسم افتتاحیه موسسه صاحب العصر با اشاره به اینکه  مجموع دانش آموزان که در سطح شهرستان مهریز مشغول به تحصیل هستند  2 هزارنفر است گفت: این موسسه در راستای حمایت از طریق  کمک های مالی و معنوی ویژه دانش آموزان یتم، بدسرپرست نیامند شهرستان مهریز افتتاح می شود.

وی افزود: در شهرستان مهریز بیش از 200 نفر دانش آموز یتم و بیش از هزار دویست نفر دانش آموز بد سرپرست و نیازمند در شهرستان مهریز مشغول به تحصیل هستند.

  حسینی با بیان اینکه مدیر عامل این موسسه سید کاظم هاشیمی از خیرین تلاشمند مهریز است ادامه داد: این موسسه در هر زمان که این دانش آموزان نیاز به کمک های مالی و معنوی داشته باشند در خدمت آنها هستند.

وی تصریج کرد: موسسه صاحب العصر با هزینه های کاملاً خیری در شهرستان مهریز شروع به کار می کند.

حسینی به مشکلات این موسسه اشاره کرد و افزود: با توجه به هزینه های بالای دندان پزشکی این موسسه نتوانسته است با دندان پزشکان شهرستان مهریز قرار دادی منعقد کند که در همین راستا فرماندار مهریز قول مساعد برای حل این مشکل داد.

در آئین افتتاحیه موسسه صاحب العصر آموزش و پرورش مهریز حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی به عادلانه توضیح شدن این کمک و همچنین مستند سازی تاکید کرد.

گفتنی است؛ امام جمعه، فرماندار شهرستان مهریز از قرائت خانه  دبیرستان پیامبر اعظم بازدید و در جهت رشد و توسعه این قرائت خانه قول مساعد دادند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا