به منظور تامین زیرساخت‌های مخابراتی سفر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان یزد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به نمایندگی از استاندار یزد از تلاش‌های سرپرست مخابرات مجموعه مخابرات استان تجلیل کرد..

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، در نشستی که با حضور ‌اکرم فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد برگزار شد، ‌از اقدامات مخابرات منطقه برای ارائه خدمات زیرساختی فناوری اطلاعات در سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان با اهدا لوح تقدیر از طرف محمد علی طالبی استاندار یزد قدردانی شد .

فداکار به افتتاح پروژه‌های استان از ۱۱ مکان به صورت ویدئو کنفرانس توسط ریاست جمهوری و هیات همراه اشاره و عنوان کرد: با برگزاری مراسم های افتتاح به صورت ویدئو کنفرانس از زمان حضور اعضای هیئت دولت در استان بهره برداری بهینه انجام شد.

محمدرضا زارع سرپرست مخابرات در این نشست توضیحاتی در خصوص این اقدامات بیان کرد و افزود: مخابرات منطقه یزد در سفر ریاست جمهوری به استان علاوه بر تامین زیرساخت های لازم، 374 پروژه مخابراتی و همراه با سرمایه ای بالغ بر  یک میلیارد و 357 میلیون  ریال با حضور وزیر ارتباطات افتتاح کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هماهنگی سرپرست مخابرات منطقه و کارکنان مخابرات استان در تامین زیرساخت ها در محل مرکز ارتباطات مردمی، میدان تاریخی امیرچخماق محل سخنرانی رئیس جمهور و سایر مناطق‌ را قابل تقدیر دانست و با اهدای لوح تقدیر  از ایشان تجلیل کرد.

گفتنی است در این نشست راهکارهای تامین زیرساخت‌های پایدار به منظور ارائه خدمات فناوری اطلاعات برای بخشداری‌های استان بررسی شد و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا