مدیر عامل موسسه پژوهشخانه بهار شهرستان مهریز از انتشار دوازده مقاله پژوهشی در همایش های بین المللی در کشورهای پاریس, کلن آلمان , صوفیه بلغارستان و چندین کشور دیگر خبر داد.

به گزارش یزد فردا  محمد هادی یار احمدی گفت: این مقاله ها از دل پروژه های پژوهشی در زمینه های اقتصاد ،مدیریت، روانشناسی ،علوم اجتماعی و گردشگری استخراج شده اند. 

وی با اشره به اینکه عصمت صالحی مدیر مسئول موسسه نقش بسزایی در تحقق این امر داشته  به  پروژه های پژوهشی در دست اجرا پرداخت و گفت:  در سال آینده میلادی حجم مقالات ارائه شده در همایش های بین المللی افزایش قابل ملاحظه ای می کند.

یار احمدی گفت: مقالات پذیرش شده در همایش های بین المللی؛ اقتصاد مقاومتی ، مدیریت بحران، کیفیت زندگی اتباع بیگانه ، روانشناسی همسران معتادین ، روابط بین هوش هیجانی ، مدیریت زمان ،مدیریت استرس و مدیریت منابع انسانی که زمینه های مطالعاتی پروژه های فوق اکثرا مربوط به شهرستان مهریز است و بر اساس نیاز سنجی پژوهشی این شهرستان کار شده است.

 وی  به پروژه های پژوهشی در دست اجرا در موسسه اشاره کرد و افزود: با توجه به اجرای طرح دانشنامه دفاع مقدس در این موسسه و چند پروژه در دست اجرای دیگر انتظار میرود حجم مقالات منتشر شده در همایش های داخلی و بین المللی در سال اینده میلادی افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد

یاراحمدی ادامه داد: پروژه بزرگ، شناسایی و مقایسه کیفیت زندگی اتباع افغان در مهریز از پروژه هایی است که تا کنون در موسسه پژوهشی بهارمهریز اجرا شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : در زمینه تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان مهریز پروژه دیگری با نظارت مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان یزد در پژوهش خانه بهارشهرستان مهریز در حال اجراست.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا