مدیرکل جدید بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به همراه جمعی از مسئولین و کارشناسان این اداره با مدیرکل صداوسیما دیدار و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد سرهنگ زارع مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد به همراه جمعی از مسئولان و کارشناسان این بنیاد با دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیما دیدار کردند.

وی در این دیدار با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس و نشر ارزشهای آن بطور ویژه انعکاس داده شود گفت:این حوزه نباید فقط به زمان هفته دفاع مقدس منحصر شود بلکه باید در طول سال به آن توجه کرد. ایشان ضمن تشکر از همکاری و توجه صداوسیما به این مقوله در انعکاس مناسبت های بنیاد در هفته دفاع مقدس بیان داشت باید یاد شهدای جنگ بویژه شهدای شاخص و اثرات بعداز جنگ وفرهنگ ایثار و شهادت در رسانهملی منعکس شود تا جامعه بیشتر به این حوزه توجه داشته باشد.
دکترپهلوانیان مدیرکل صداوسیما نیز ضمن تبریک انتصاب ایشان در بنیاد حفظ آثار از فعالیت های انجام شده دراین حوزه تقدیر و تشکر کرد وگفت: زنده نگاه داشتن یادشهدا کمتر از شهادت نیست.
ایشان بیان داشت صداوسیما با توجه به رسالتی که دارد به عنوان یک مجموعه فرهنگی و رسانه ای در انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت انجام وظیفه خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت گنجی بی بدیل است گفت:ماباید از این گنج فرهنگی به درستی استفاده کنیم و به جوانان عصر حاضر یادمان دفاع مقدس را منتقل نماییم.
مدیرکل صداوسیما سریال شهید صدوقی را یکی از بزرگترین فعالیت های در دست اقدام صداوسیما دانست که در حوزه فرهنگ ایثار وشهادت است.
وی اهمیت دادن به پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس و پخش فیلم فیلم و مستندهای بنیاد حفظ آثار را مهمترین بخش همکاری بنیاد حفظ آثار و شبکه یزد دانست.
ایشان در خصوص همکاری صداوسیمای یزد با بنیاد حفظ آثار آمادگی این رسانه را اعلام نمود.دراین جلسه هریک از مسئولین وکارشناسان بنیاد حفظ آثار دغدغه ها و مسائل مرتبط حوزه خود را با رسانه ملی بیان کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا