استاندار یزد با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد مرتبط با معلولین در جامعه گفت: این حضور می تواند کمک چشمگیری به رفع موانع پیش روی معلولین کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در جشن روز جهانی معلولین که در سالن آمفی تئاتر دانشکده حضرت رقیه (س) برگزار شد، با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: جامعه معلولین استان به عنوان یکی از برگزار کنندگان این جشن، نمونه یکی از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد فعال، پویا و پر تلاش استان است.
طالبی با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت تشکل های مرتبط با معلولین در جامعه گفت: این حضور می تواند کمک چشمگیری به رفع موانع پیش رو آنها داشته باشد.
وی با اشاره به برنامه های برگزار شده به مناسبت روز جهانی معلولین در استان گفت: این برنامه ها توجهات را به سمت مشکلات معلولین معطوف کرد و این موضوع بهترین بستر برای دنبال کردن مشکلات آنها است.
استاندار با اشاره به سیاست ها و برنامه های دولت برای معلولین گفت: به دنبال ایجاد هم افزایی بین دستگاه های دولتی، شهرداری ها و تشکل های مردم نهاد هستیم و می توانیم با کمک یکدیگر شرایط خوبی را برای معلولین فراهم کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا