یزدفردا :پس از آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم بحث حضور حجت الاسلام محمد صدوقی یادگار سومین شهید محراب در محافل سیاسی و اجتماعی حوزه یزد و اشکذر مطرح و هرکس براساس ضن خود مطالبی را ایراد و نشر داده است و تا کنون هم نه تکذیبی و یا تاییدی صورت نگرفته است .

 یزدفردا در چهت شفاف سازی موضوع گفتگوی کوتاهی پیرامون حضور و یا عدم حضور یادگار شهید صدوقی در صحنه انتخابات انجام داده است که عینا منتشر می شود .

حجت الاسلام محمد صدوقی یادگار سومین شهید محراب  در گفتگو با یزدفردا در رابطه با ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم اظهار داشت :.تا این اواخر هیچ قصد و برنامه ای برای ثبت نام در انتخابات نداشتم اما در چند وقت اخیر، تماس ها و دیدارهای با موضوع انتخابات از سوی شخصیت ها و اقشار مختلف داشته ام که اکثرا بر ثبت نام به عنوان داوطلب در انتخابات تاکید داشته اند.

وی در ادامه افزود:به سبک پدر مرحومم، شیخ محمدعلی صدوقی و همچنین شهید محراب آیت الله صدوقی، جد پدری ام، هر زمان نیاز به تلاش یا فعالیتی برای کمک به جامعه بوده، دریغ نخواهم کرد. مردم، فارغ از گرایش سیاسی و اجتماعی، ولی نعمت بیت شهید محراب هستند و با توجه به اینکه مفید بودن برای جامعه و احوال مردم ملاک من خواهد بود برای ثبت نام یا عدم ثبت نام در انتخابات تصمیم خواهم گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا