امام جمعه رفسنجان گفت: وحدت حول محور ولایت راه رسیدن به اهداف و خواسته‌های نظام و انقلاب است.

به گزارش رفسنجان فردا؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار داشت: خداوند از اتحاد و برادری و انسجام امت‌ها به عنوان نعمت یاد می‌کند و راه رسیدن به اهداف و خواسته‌های نظام و انقلاب وحدت حول محور ولایت است  و اگر دنبال دودستگی و چنددستگی برویم نه‌تنها به خواسته‌هایمان نمی‌رسیم بلکه داشته‌هایمان را هم از دست می‌دهیم.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت سالروز وفات حضرت معصومه (س) بیان کرد: یاد شهدای 16 آذر را گرامی می‌داریم 17 آذر که نیکسون به ایران آمده بود از دست قاتلان شهدای 16 آذر دکترای حقوق افتخاری دریافت کرد؛ این است چهره آمریکا که از سال 1332 دشمنی او محرز بوده که نباید بگوییم به خاطر انقلاب و مسائل انقلابی‌ست.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور آمریکا اعلام می‌کند فلان جا نفت است ما دنبال نفت هستیم، بنابراین آمریکا دنبال منافع خود است.

عسکری خاطرنشان کرد: رفسنجان به عنوان یک شهر با شهرت جهانی است اگر بخواهد شهری بلندآوازه شود عواملی نیاز دارد که یاد و نام امام جمعه فقید این شهرستان که در پشتیبانی جبهه‌ها نقش داشت و حجت‌الاسلام پورمحمدی که نقش بسیاری در ترویج دین اسلام داشت را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: رفسنجان دارای مردمی متدین و انقلابی که ثمره حضور علمایی است که در این شهر می‌آمدند و حضور داشتند.این شهر بیشترین فرمانده شهید را در دوران دفاع مقدس دارد.

عسکری تصریح کرد: خدا را شاکرم توفیق داد به عنوان خدمت‌گزاری کوچک در جمع مردم رفسنجان حضور پیدا کنم از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه که به بنده اعتماد کردند، تشکر می‌کنم./فارس

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا