رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان گفت: ‌از امروز داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌توانند قبل از مراجعه به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه، برای ثبت نام با استفاده از اپلیکیشن موبایلی نسبت به تکمیل پرسشنامه و پیش‌ثبت‌نام اقدام ‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان ‌بیان کرد: ستاد انتخابات کشور به منظور سهولت ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره ‌انتخابات مجلس شورای اسلامی، اپلیکیشنی برای پیش‌ثبت‌نام داوطلبین طراحی و در سایت وزارت کشور به آدرس "www.moi.ir" قرار داده است.
"محمدحسین زارع" هدف از ارائه این نرم افزار را سرعت بخشیدن به ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
‌وی افزود: بعد از نصب نرم افزار توسط داوطلب بر روی تلفن همراه و تکمیل و ارسال پرسش‌نامه و اخذ کد رهگیری، اطلاعات داوطلب در اختیار کاربر ثبت نام مرکز حوزه انتخابیه قرار خواهد گرفت و داوطلب در زمان مراجعه به فرمانداری زمان کمتری را برای ثبت نام صرف می نماید.
زارع در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: داوطلبان‌ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حتماً می بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، جهت ثبت نام نهایی به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه مراجعه نموده و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا