استاندار یزد با بیان این‌ که یزد باید به صورت کامل برای افراد دارای معلولیت مناسب‌سازی شود افزود: برای شهری همچون یزد که به ثبت جهانی رسیده باید استانداردهای جهانی به صورت کامل رعایت شود تا هم برای شهروندان خودمان و هم برای گردشگران داخلی و خارجی هیچ مشکلی نداشته باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی گردشگری معلولین که در تالار وحدت برگزار شد،  با گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: خوشبختانه رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی و بخصوص معلولین بسیار خوب بوده  و این رویکرد قابل تقدیر است.
استاندار افزود: این رویکرد مطابق با آن چیزی است که در استان یزد از شهرداری انتظار می‌رود و همین موضوع می‌تواند زمینه افزایش توجه به این مباحث در حوزه‌های مختلف را فراهم کند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره گردشگری معلولین در  استان، گفت:‌ اقداماتی که  برای گردشگری معلولان صورت گرفته نشان از توجه و اهتمام شهرداری برای رسیدن به استانداردهای جهانی دارد.
طالبی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که مسئولان و مردم در کنار همدیگر بتوانند قدم‌های اساسی در راستای توسعه هر چه بیشتر شهر بردارند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا