یزدفردا:هئیت تنیس شهرستان بافق جمعه و شنبه اول و دوم آذرماه میزبان دکتر مهران احدی کاپیتان و مربی ملی پوش کشور بود.
به گزارش روابط عمومی هیئت تنیس روی میز شهرستان بافق؛ رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان بافق از حضور کاپیتان و مربی ملی پوش تنیس روی میز کشور در بافق خبر داد و گفت: هدف از حضور مهران احدی؛ کاپیتان سابق و ملی پوش کشور در بافق، آشنایی و ارزیابی وضعيت بازيكنان تنيس روي ميز و بازديد از امكانات و زير ساختهای شهرستان و برنامه ریزی برای دوره های آموزشی مربیان و بازیکنان در ماه های آینده می باشد.
ناهید مظفری افزود: هئیت تنیس برای توسعه رشته تنیس روی میز شهرستان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت و با این رویکرد که پیشرفت در کار افق گسترده و دوری را می طلبد، برنامه های مدونی در نظر دارد.
مظفری با تاکید بر این نکته که همواره در رسیدن به اهداف عالیه علاوه بر همت و پشتکار؛ همراه خوب هم موثر است، گفت: باشگاه آهن و هئیت همچون دو همراه جدایی ناپذیر برای پیشرفت ورزش تلاش میکنند با این تفاوت که هئیت تنیس مختص یک ورزش است اما باشگاه همچون مادری مهربان ورزشهای دیگر را با هدف تربیت نسل آینده پوشش میدهد.
وی خاطرنشان کرد: بافق از پتانسیل‌های بالایی در ورزش تنیس روی میز برخوردار است؛ که امیدوارم ظرف مدت ٥ سال، با هدف ارتقا و رشد این رشته‌ی ورزشی، و با برنامه ریزی برنامه‌های مدونی که در دستور کار هیئت تنیس روی میز شهرستان قرار گرفته شاهد به ثمر نشستن آن باشیم.
رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان حضور موثر مهران احدی را مدیون پیگیری فرشید عمرانی٬ پیشکسوت تنیس کشور که خود ۱۶ سال را در بافق زندگی کرد، دانست و افزود: چنین انسان هایی شایسته تقدیروتشکر فراوان هستند.
گفتنی است در روز جمعه بازیكنان منتخب خردسال، نوجوان و جوان بافق در سه سانس؛ ضمن انجام تمرینات حرفه ای با ملی پوش تنیس کشور مهران احدی٬ از تكنیك‌ها و تاكتیك‌های روز دنیا توسط وی هم بهره مند شدند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا