فرماندارمیبد در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی شهرستان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلایل گرایش‌های سیاسی محلات و مناطق مختلف و همچنین حساسیت‌های سیاسی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی شهرستان که در دادگستری برگزار شد؛ گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلایل گرایش‌های سیاسی محلات و مناطق مختلف و همچنین حساسیت‌های سیاسی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

فلاح بابیان اینکه دشمن تمام ابزار و امکانات خود را به کار خواهد گرفت تا حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد افزود: تاکنون دشمنان این نظام و ملت با حضور به‌موقع مردم درصحنه کاری از پیش نبردند و این بار هم با مشارکت و حضور حداکثری مردم آرزوی آن‌ها به یاس و نامیدی بدل خواهد شد.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام کاندیداهای مجلس از دهم تا شانزدهم آذر خواهد بود و به‌احتمال‌زیاد در حوزه انتخابی میبد و تفت هم آمار قابل‌توجهی ثبت‌نام کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان گفت: باید هیئت نظارت و اجرایی و بازرسی و دستگاه قضا دقت لازم را در برگزاری انتخابات سالم و بی حاشیه و با حضور حداکثری داشته باشند.

یادآور می‌شود؛ یازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا