به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ باحضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهاباد، مدیر توزیع برق شهرستان بهاباد و جمعی از تکنسین ها و اکیپ های پیمانکاری شرکت توزیع برق، مانور بهینه سازی شبکه برق تعدادی از روستاهای بخش مرکزی بهاباد به مدت 48 ساعت برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهاباد گفت: این مانور با هدف کاهش خاموشی های تعدادی از روستاهای بخش مرکزی بهاباد که از پست فوق توزیع کوشک تغذیه می شوند از جمله سنجدک، زارکوئیه، پرک و اسفنگ برگزار شد.

"حسین دشتی" افزود: در این مانور، توسط 30 نفر از برقکاران و پیمانکاران شرکت توزیع برق شهرستان بهاباد در قالب اکیپ های دو نفره، تعداد 1000 عدد مقره سرامیکی، با نوع سیلیکونی تعویض و رابط های بین فیدری اصلاح گردید و با توجه به صاعقه خیز بودن کوهستان های منطقه، چهار مجموعه برقگیر نیز نصب گردید.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان بهاباد گفت: این مانور به لحاظ گستردگی منطقه و بهره گیری از توان داخلی پیمانکار شهرستان به عنوان نخستین مانور عملیاتی در سطح استان یزد به شمار می رود.

"سیدمهدی حسینی پور" هزینه اجرای این مانور بهینه سازی شبکه را افزون بر یک هزار و 500 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: مانور ضربتی دیگری در پاییز امسال و در قالب مانور بحران با حضور شماری از نیروهای عملیاتی در شهرستان بهاباد برنامه ریزی شده است.











  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا